Spenis Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hei. Jeg letter etter en side med en del HTML koder. Vet du om en bra side? Jeg vet om piczo, og htmlkoder.org. eller hva den heter. Vet også om bigoo.ws. Men finnes det en aen side men HTML koder? Takk på forhond. ____________________ www.leiføyvind.com ____________________ Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Du finner det meste ved hjelp av google Her f. eks. http://www.web-source.net/html_codes_chart.htm Endret 9. desember 2009 av Sigurdl Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Skjønner ikke helt hva du vil. Ønsker du å lære å skrive HTML eller vil du ha en side som skriver htmlkoder utifra hvordan du vil at det skal se ut (WYSIWYG). Nesten alle sider er bygd opp av blant annet HTML-koder. Høyreklikk på en side og velg "vis kildekode" så ser du htmlkoden til enside Endret 9. desember 2009 av Snobjorn Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Skjønner ikke helt hva du vil. Ønsker du å lære å skrive HTML eller vil du ha en side som skriver htmlkoder utifra hvordan du vil at det skal se ut (WYSIWYG). Nesten alle sider er bygd opp av blant annet HTML-koder. Høyreklikk på en side og velg "vis kildekode" så ser du htmlkoden til enside Jeg skal ha HTML koder som jeg kan ha på hjemmesiden min. ____________________ www.leiføyvind.com ____________________ Lenke til kommentar
masb Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Skjønner ikke helt hva du vil. Ønsker du å lære å skrive HTML eller vil du ha en side som skriver htmlkoder utifra hvordan du vil at det skal se ut (WYSIWYG). Nesten alle sider er bygd opp av blant annet HTML-koder. Høyreklikk på en side og velg "vis kildekode" så ser du htmlkoden til enside Jeg skal ha HTML koder som jeg kan ha på hjemmesiden min. ____________________ www.leiføyvind.com ____________________ du virker relativt fersk innenfor web og HTML. anbefaler deg derfor å kikke på disse sidene: http://htmldog.com uten å være sarkastisk eller ufin så ser jeg at du trenger en liten innføring i moderne webdesign og htmldog er ypperlig for nybegynnere. Send meg en PM hvis det er noe du lurer på Endret 9. desember 2009 av masb Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg kan gjerne være sarkastisk og ufin... Men jeg kommer ikke på noen sarkasmer akkurat nå... Ufin er derimot enkelt... HTMLKODER? Det heter da vel ikke HTMLKoder. Folk snakker om det som om en "htmlkode" er en enhet som man bare legger inn sånn uten videre... Ufint nok? Når det er sagt, så er det litt vanskelig å vite hva det er du vil ha. Hva med å si hva målet ditt er, istedet for å si hva du (tror) du vil ha... -C- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå