Gå til innhold

trenger HTML koder

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg letter etter en side med en del HTML koder. Vet du om en bra side? Jeg vet om piczo, og htmlkoder.org. eller hva den heter. Vet også om bigoo.ws. Men finnes det en aen side men HTML koder?

Takk på forhond.

www.leiføyvind.com

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke helt hva du vil. Ønsker du å lære å skrive HTML eller vil du ha en side som skriver htmlkoder utifra hvordan du vil at det skal se ut (WYSIWYG).

Nesten alle sider er bygd opp av blant annet HTML-koder. Høyreklikk på en side og velg "vis kildekode" så ser du htmlkoden til enside

Endret av Snobjorn
Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt hva du vil. Ønsker du å lære å skrive HTML eller vil du ha en side som skriver htmlkoder utifra hvordan du vil at det skal se ut (WYSIWYG).

Nesten alle sider er bygd opp av blant annet HTML-koder. Høyreklikk på en side og velg "vis kildekode" så ser du htmlkoden til enside

Jeg skal ha HTML koder som jeg kan ha på hjemmesiden min.

www.leiføyvind.com

Lenke til kommentar

Jeg skal ha HTML koder som jeg kan ha på hjemmesiden min.

www.leiføyvind.com

du virker relativt fersk innenfor web og HTML. anbefaler deg derfor å kikke på disse sidene: http://htmldog.com

uten å være sarkastisk eller ufin så ser jeg at du trenger en liten innføring i moderne webdesign og htmldog er ypperlig for nybegynnere. Send meg en PM hvis det er noe du lurer på :)

Endret av masb
Lenke til kommentar

Jeg kan gjerne være sarkastisk og ufin... Men jeg kommer ikke på noen sarkasmer akkurat nå...

Ufin er derimot enkelt... HTMLKODER? Det heter da vel ikke HTMLKoder. Folk snakker om det som om en "htmlkode" er en enhet som man bare legger inn sånn uten videre...

Ufint nok?

Når det er sagt, så er det litt vanskelig å vite hva det er du vil ha. Hva med å si hva målet ditt er, istedet for å si hva du (tror) du vil ha...

-C-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...