pctil5000 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Som overskriften sier har jeg problemer når jeg skal kjøre den. Det kommer det berykta "BLACKSCREEN" som vi kanskje alle kjenner til. Når jeg trykker på pc knappen så lyser den i 1 sekund og det er flere touch knapper så det går lys fram og tiblake 1 runde og ette det så ser du bare (') knappen nede ved innkoblinga ved ekstern hodetelfon/mic. Visst noen har svar så svar helst! ferdigheter = Manufacturer: Dell Inc. Processor: Intel® Core2 Duo CPU T7250 @ 2.00GHz (2 CPUs), ~2.0GHz Memory: 2046MB RAM Hard Drive: 236 GB Video Card: NVIDIA GeForce 8600M GT Monitor: Generisk PnP-skjerm Sound Card: Høyttalere / Hodetelefon (SigmaTel High Definition Audio CODEC) Speakers/Headphones: Keyboard: USB Root Hub Mouse: USB Root Hub Mouse Surface: Operating System: Windows Vista™ Home Premium (6.0, Build 6000) (6000.vista Lenke til kommentar
pctil5000 Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Ingen som har peiling, cmon da! noen må vite det" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå