KKake Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Ville heller brukt min siste time på Facebook lizzm. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg leser at folk ville fortalt gutten/jenta de elsker om sine følelser før de dør. Jeg ser på det litt annerledes, jeg ville fortalt en hel haug med mennesker som ikke kjenner hverandre at jeg alltid har elsket dem og blablabla. Lage litt oppstyr ftw Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Sørget for at kroppen min ble donert til vitenskap/forskning. Sagt farvell til mine nærmeste. Blitt høy på noe. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Tatt meg en runk, skrevet ned alle mine passord, og hengt meg selv etter 55 minutter mens jeg ler og sier til meg selv: "Hahaha, den som sa jeg skulle dø om en time tok ekstremt feil! Det tok bare 55 min" eller noe lignende. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Her er det opprinnelige svaret mitt. Tatovert meg i ansiktet og så gått en tur. Å få gjort en ansiktstatovering på under en time kunne nok blitt vansklig så fikk heller dra innom et tatoveringsstudio og ta tatoveringsmaskinen med makt for så å tatovere meg selv i ansiktet med speielt som eneste hjelp for så å fyke ut igjen, kjøpe noen øl og satt meg med ølene i en offentlig park. Med tanke på tatoveringstiden først ville jeg nok rukket å ta et par øl i parken før noen klagde og før politiet rakk å komme for å slå ned på drikkng i offentligheten ville helt sikkert timen være gått. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Akuratt nå?.. SOVE ! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Det kan man virkelig kalle å sove bort livet sitt... :!: Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Hvorfor er denne tråden merket som løst? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Ikke vet jeg, men det var hysterisk å se i lista iallefall...antar at timen er gått eller trådstarter overlvede likevell da Lenke til kommentar
ツ - Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Hvorfor er denne tråden merket som løst? hvorfor ikke Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Ehm.. fordi det ikke er et problem man vil løse.. med mindre det faktisk er det. Lenke til kommentar
ツ - Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Ehm.. fordi det ikke er et problem man vil løse.. med mindre det faktisk er det. kanskje jeg følte for å trykke på noe men visste ikke hva det var Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 jeg ville sakt hva jeg føler for henne jeg liker, og hørt på musikk/ vært på msn, nettby ect. 1 Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg ville satt meg godt tilrette i en god stol med en flaske rødvin. Ville nok også bedt en bønn til Gud. Hva er liksom poenget med å drive hærverk og skade de man ikke liker, fordi man uansett ikke vil bli straffet for det? I allefall ikke på "denne siden" av livet? Jeg tipper de aller fleste ville bare klikket helt og gått på dassen, låst seg inn og sprettet et par liter med tårer. Haha. ^^, Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Tatt meg en god treningsøkt! Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Tatt meg en kjøretur! Jeg har ikke lappen og har aldri kjørt bil før, så det hadde vært utrolig spennende sikkert og adrenalinfyllt! Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hvorfor er denne tråden merket som løst? Tja, en teori kan være at det er over en time siden TS åpnet tråden, og han lever ennå. Ergo = løst! Det ordna seg. Haha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå