Gå til innhold

[Løst]Du har 1 time igjen å leve


ツ -

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja, det hadde vel kanskje blitt en ekstra tertebit til aftenskaffen....

Lo høyt av denne. Min type humor.

 

Om det bare var jeg som hadde dødd (la oss si det f.eks. var en gift elns) så ville jeg ha skrevet en kort lapp hvor jeg sa jeg var glad i familien min, beklaget alt jævelskapet jeg har utsatt dem for gjennom årene, skrevet ned navnet på jenten jeg elsker, og sagt et eller annet episk som "See you on the other side!" (helst noe bedre da). Deretter ville jeg røykt noe hasj (det forutsetter at jeg har noe liggende da, noe jeg med 99% sikkerhet ikke har), og tatt sykkelen min og brutt samtlige trafikkregler til jeg til slutt døde der på sykkelen. Eller, ville kjørt til et fint sted og dødd der, kjipt om jeg dør på sykkelen og den treffer noen.

 

Om det var slik at ALLE mennesker skulle dø om en time ville jeg nok kanskje gjort noe langt mer drastisk, som å innføre litt anarki. Stjele en bil, kjøre rundt (jeg kan ikke kjøre), få mest mulig adrenalinkick. Få noen politifolk etter meg osv, kanskje rane en butikk, skade dem jeg ikke er så glad i. (Tviler politiet hadde giddet å bry seg om de også visste at de kom til å dø da).

 

God tråd!

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar
Snakket ikke om kalver. Altså når folk snakker om å drepe noen helt random eller eks kjæresten så synes jeg det er helt latterlig. Javel en eks har kanskje såret deg, men da bør du faen meg klare å komme deg videre eller ta ditt eget liv istedet. Min eks etter 4 år såret meg jævli da hun slo opp og jeg var ikke akkuratt så veldig glad i den perioden. Men som regel går livet videre. Om det er noen som har drept familien din, voldtatt deg eller gjort noe skikkelig stygt mot deg så greit nok da kan jeg forstå at man skal drepe noen. Men om det bare er på random så kan dere ta dere bak alle som vil det. Synd det er så mange som ikke forstår at man vokser på erfaring og at man skal bedre seg som menneske... Jeg er ikke troende nei.. om dere lurte :p

 

Pantertante greit nok x) haha!

 

 

Skjønte pointet, tenkte jeg skulle ovedramatisere noe så inni hampen men XD!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...