314 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Tatt H kanskje? Rekker nok å kjøpe brukerutstyr og heroin, samt få en rus på bare én time. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Vil du bli husket for en sympatisk og fin fyr, eller en idiot av en drapsmann? All PR er god PR. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Er poenget da og kjenne på hvordan det er å ta livet av et menneske? Noe jeg tror 80% av folkene som hadde prøvd ville ikke klart å utføre når de først skulle prøvd. Eller er det pga hat mot noen? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Tja, det hadde vel kanskje blitt en ekstra tertebit til aftenskaffen.... Lo høyt av denne. Min type humor. Om det bare var jeg som hadde dødd (la oss si det f.eks. var en gift elns) så ville jeg ha skrevet en kort lapp hvor jeg sa jeg var glad i familien min, beklaget alt jævelskapet jeg har utsatt dem for gjennom årene, skrevet ned navnet på jenten jeg elsker, og sagt et eller annet episk som "See you on the other side!" (helst noe bedre da). Deretter ville jeg røykt noe hasj (det forutsetter at jeg har noe liggende da, noe jeg med 99% sikkerhet ikke har), og tatt sykkelen min og brutt samtlige trafikkregler til jeg til slutt døde der på sykkelen. Eller, ville kjørt til et fint sted og dødd der, kjipt om jeg dør på sykkelen og den treffer noen. Om det var slik at ALLE mennesker skulle dø om en time ville jeg nok kanskje gjort noe langt mer drastisk, som å innføre litt anarki. Stjele en bil, kjøre rundt (jeg kan ikke kjøre), få mest mulig adrenalinkick. Få noen politifolk etter meg osv, kanskje rane en butikk, skade dem jeg ikke er så glad i. (Tviler politiet hadde giddet å bry seg om de også visste at de kom til å dø da). God tråd! Endret 25. desember 2009 av Sitronsaft Lenke til kommentar
Pantertante Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Snakket ikke om kalver. Altså når folk snakker om å drepe noen helt random eller eks kjæresten så synes jeg det er helt latterlig. Javel en eks har kanskje såret deg, men da bør du faen meg klare å komme deg videre eller ta ditt eget liv istedet. Min eks etter 4 år såret meg jævli da hun slo opp og jeg var ikke akkuratt så veldig glad i den perioden. Men som regel går livet videre. Om det er noen som har drept familien din, voldtatt deg eller gjort noe skikkelig stygt mot deg så greit nok da kan jeg forstå at man skal drepe noen. Men om det bare er på random så kan dere ta dere bak alle som vil det. Synd det er så mange som ikke forstår at man vokser på erfaring og at man skal bedre seg som menneske... Jeg er ikke troende nei.. om dere lurte Pantertante greit nok x) haha! Skjønte pointet, tenkte jeg skulle ovedramatisere noe så inni hampen men XD! Lenke til kommentar
ツ - Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 takk for alle svarene oppgaven er nå løst ! neida XD Lenke til kommentar
Mr Carter Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 takk for alle svarene oppgaven er nå løst ! neida XD Hahahahahahhahahahha, sinnsykt morro du altså. Jeg ville spilt wow. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Tatt H kanskje? Rekker nok å kjøpe brukerutstyr og heroin, samt få en rus på bare én time. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Mange syke, men mange morsomme forslag her. Denne likte jeg best. Jeg hadde røykt meg en joint, og ledd meg ihel. Denne var jævlig bra. Sett 60 minutes. Selv hadde jeg hørt på høy musikk, danset, drukket og hoppet. Kost meg. Lenke til kommentar
Mr Carter Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Denne likte jeg best.Jeg hadde røykt meg en joint, og ledd meg ihel. Kombiner den med sex og noe sykt morsomme youtube klipp og du har en jævla sikker vinner! OGSÅ MASSE KÆNDY OG MAT! Endret 29. desember 2009 av Mr Carter Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Synes den bare var fascinerende. Hvorfor le, liksom? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hvorfor? En god latter forlenger jo livet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Ser ingen grunn til å le når du skal dø. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Øøøøøh, en god latter forlenger livet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Ikke i dette tilfellet. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Ikke i tilfellet heller Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Stilt meg på gata å spilt gitar! Vil helst dø mens jeg gjør det jeg elsker mest! /proud Lenke til kommentar
XAndy Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) jeg ville sakt hva jeg føler for henne jeg liker, og hørt på musikk/ vært på msn, nettby ect. Endret 17. januar 2010 av XAndy Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Du ville brukt den siste timen av livet ditt på nettby? Det er bare trist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå