Gå til innhold

[Løst]Du har 1 time igjen å leve


ツ -

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig mange stygge ting her :p Så det må bety at ihvertfall halve forumet er ateister? Er ikke spesielt troende på noen relgion, men jeg vet sånn ca det som ikke man bør gjøre.

 

Men jeg vet vel ikke, de som har gjort meg virkelig vondt skulle nok fått hørt litt.

 

Være sammen med de man var glad i og bare holdt rundt min kjære..

Lenke til kommentar

Jeg ville drept en kalv derretter tenkt over hva jeg hadde gjort sååååå... hadde jeg kastet stein på en pappask og brent den fordi den var for vanskelig og ødelegge?

 

 

Det var forslag 1

 

 

 

Forslag 2: Jeg ville stilt om klokka på London Tower og lekt Muppet i 2 timer til jeg hadde fått lagd ferdig Potetkanonen ?

 

 

ikke spør meg engang.

Lenke til kommentar

Snakket ikke om kalver. Altså når folk snakker om å drepe noen helt random eller eks kjæresten så synes jeg det er helt latterlig. Javel en eks har kanskje såret deg, men da bør du faen meg klare å komme deg videre eller ta ditt eget liv istedet. Min eks etter 4 år såret meg jævli da hun slo opp og jeg var ikke akkuratt så veldig glad i den perioden. Men som regel går livet videre. Om det er noen som har drept familien din, voldtatt deg eller gjort noe skikkelig stygt mot deg så greit nok da kan jeg forstå at man skal drepe noen. Men om det bare er på random så kan dere ta dere bak alle som vil det. Synd det er så mange som ikke forstår at man vokser på erfaring og at man skal bedre seg som menneske... Jeg er ikke troende nei.. om dere lurte :p

 

Pantertante greit nok x) haha!

Lenke til kommentar

Hadde definitivt brukt tiden med mine nærmeste og fortalt de hvor glad jeg var i dem og hvor mye godt de hadde gjort meg :yes:

Da blir det kanskje lettere å ta tapet - vet ikke jeg. Tenker mest på de etterlatte her jeg da, og ikke meg selv.

 

Poenget med å drepe massevis av mennesker? Hva får man ut av det? Bare en hau med etterlatte som sliter fordi du var såpass idiot og ødela hele rykte til familien din og satt igjen etterlatte. Vil du bli husket for en sympatisk og fin fyr, eller en idiot av en drapsmann?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...