Olum Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg ville knekt av noen ribbein og utført autofellatio. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hadde nok gjort noe spinnvilt, nakenhet hører med... Lenke til kommentar
-Longva- Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hadde sagt takk og farvel til de som fortjente det, løpt til skogs og dødd alene Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg ville mest sannsynlig bare gitt faen og sittet meg ned og loket rundt på nettet. Kanskje betalt noen regninger og slikt. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Veldig mange som skal røyke, drikke og prøve alslags drit. Hva om det var mandag kl 04 du fikk vite du skulle daue? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg ville garantert ha drept noen. Gjerne flere. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Veldig mange stygge ting her Så det må bety at ihvertfall halve forumet er ateister? Er ikke spesielt troende på noen relgion, men jeg vet sånn ca det som ikke man bør gjøre. Men jeg vet vel ikke, de som har gjort meg virkelig vondt skulle nok fått hørt litt. Være sammen med de man var glad i og bare holdt rundt min kjære.. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hahaha ! Fantastisk mye rart ! Digger de som ville brukt sin siste time her på jorden til å se på tv eller sotte på nett ! :!: Liksom, gått på nettauksjon, valgt en veldig populær en som sluttet om 60 min og begynt å by på den Haha ! Lenke til kommentar
Pantertante Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg ville drept en kalv derretter tenkt over hva jeg hadde gjort sååååå... hadde jeg kastet stein på en pappask og brent den fordi den var for vanskelig og ødelegge? Det var forslag 1 Forslag 2: Jeg ville stilt om klokka på London Tower og lekt Muppet i 2 timer til jeg hadde fått lagd ferdig Potetkanonen ? ikke spør meg engang. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 HaHa, tenk å få vite at man ikke skal dø alikevell etter å ha slått ned unger med balltre og lekt katt og mus med purken Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 HVORFOR er det så mange som ville drept noen? Hva faen feiler det dere? Altså, greit at man vil drepe noen som har gjort deg vondt, men en eks kjæreste eller en random person? Grow the fuck up. Er det komisk ment så er jeg med på latteren Lenke til kommentar
Pantertante Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 HVORFOR er det så mange som ville drept noen? Hva faen feiler det dere? Altså, greit at man vil drepe noen som har gjort deg vondt, men en eks kjæreste eller en random person? Grow the fuck up. Er det komisk ment så er jeg med på latteren ER DET IKKE LOV TIL OG DREPE KALVER HELLER NÅ ELLLER+?!?!?!?!??!? ^^ Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Snakket ikke om kalver. Altså når folk snakker om å drepe noen helt random eller eks kjæresten så synes jeg det er helt latterlig. Javel en eks har kanskje såret deg, men da bør du faen meg klare å komme deg videre eller ta ditt eget liv istedet. Min eks etter 4 år såret meg jævli da hun slo opp og jeg var ikke akkuratt så veldig glad i den perioden. Men som regel går livet videre. Om det er noen som har drept familien din, voldtatt deg eller gjort noe skikkelig stygt mot deg så greit nok da kan jeg forstå at man skal drepe noen. Men om det bare er på random så kan dere ta dere bak alle som vil det. Synd det er så mange som ikke forstår at man vokser på erfaring og at man skal bedre seg som menneske... Jeg er ikke troende nei.. om dere lurte Pantertante greit nok x) haha! Lenke til kommentar
Jonern Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg hadde stoppa klokka mi. Lenke til kommentar
extatiC Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg hadde stoppa klokka mi. me too Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 1. Kapre bil 2. Kjøre over alle jeg har et dårlig forhold til eller generelt misliker. 3. ??? 4. Profit! Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 "løst"? Shit tenkte litt på det selv egentlig hva det kan bety, vil det si at trådstarter har tatt livet sitt :S? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Haha, han fikk nok ein god ide her inne, trykte på "Løst" og stakk deretter ut og utførte det. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hadde definitivt brukt tiden med mine nærmeste og fortalt de hvor glad jeg var i dem og hvor mye godt de hadde gjort meg Da blir det kanskje lettere å ta tapet - vet ikke jeg. Tenker mest på de etterlatte her jeg da, og ikke meg selv. Poenget med å drepe massevis av mennesker? Hva får man ut av det? Bare en hau med etterlatte som sliter fordi du var såpass idiot og ødela hele rykte til familien din og satt igjen etterlatte. Vil du bli husket for en sympatisk og fin fyr, eller en idiot av en drapsmann? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå