Wackamole Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hoppet uten fallskjerm og knullet noen mens jeg fallt ned. Prøve å time orgasmen til rett før man når bakken (tar det lang tid?) Hvor lang tid på når man får orgasme er vell veldig individuelt? Vell, gidder ikke å regne ut, men du faller mot jorden i rundt 250 - 270 kmt. (alt etter utstyr du har på deg, vindmotstand), og du blir sluppet fra 13000 fot, rundt 4000 meter.. EDIT: regnet ut likevell - du har rundt 1 minutt på deg Sukk, jeg måtte ha vært kjapp:p foreplay my friend, foreplay Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Gitt Chris Cornell en lærepenge. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Gitt Chris Cornell en lærepenge. for hva da? grungelegende nummer 2 bak Kurt Cobain Endret 14. desember 2009 av Chef Samebror Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Mente Chris Martin. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg har gått å bøtta ned ei svær flaske sprit poppa en drøss med piller og så har jeg tatt meg en kjøretur Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Slått meg løs på en barneskole. Med balltre. Bokstavelig talt.Naken, dritings og høy. Lenke til kommentar
medlem-193730 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Spise god mat og sove Lenke til kommentar
genstian Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Vi sover jo sikkert bort nesten 1/3 av livet uansett. Hvis man har 1time igjen å leve trenger man ikke mer av det Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Mine tanker rundt temaet passer seg ikke på et nettforum. Lenke til kommentar
Ntaw Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 En time i klasserommet, det ville følt ut som en evighet. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Vi sover jo sikkert bort nesten 1/3 av livet uansett. Hvis man har 1time igjen å leve trenger man ikke mer av det Synes jeg har hørt at en (normal)person sover 30 år i løpet av livet sitt. - Det er noe og tenke på Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Så mye rart folk liksom skal rekke på en time da? Jeg ville gjort det slik jeg: 1 time: Sendt noen SMS-er til familien og venner for å si farvel, ringt faren min for å si farvel og slik. 45 minutter: Sagt farvel til min mor, stefar, søsken og katt, deretter ringt dama og hørt om hun var hjemme. Er hun hjemme skulle hun kommet hit ASAP. Mens jeg ventet på dama ville jeg logget på her for å si farvel. 30 minutter: Kjæresten min ankommer, jeg forklarer situasjonen, og vi begynner å kose og ha sex for siste gang. 10 minutter: Jeg og min kjæreste skulle gått ut i stua, der jeg hadde pratet med min mor og sånn ni av mine siste ti minutter før jeg døde. 1 minutt: Gå ut for å trekke litt frisk luft, le og gråte litt, kose med katten for siste gang, og deretter dø. Tror jeg skulle klart det der på en time om pappa ikke skulle prate med meg resten av livet. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Så mye rart folk liksom skal rekke på en time da? Jeg ville gjort det slik jeg: jepp, flere som skal hoppe i fallskjerm elelr stjele motorsykkel, bygge rampe oppe på ett hus, for så kjøre utfor rampen. dette tar jo dager å få til for de fleste... er heller få realistiske saker her... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Så er det heller ikke så veldig realistisk at man får beskjed om at man har en time igjen og finner på noe ideelt i løpet av den timen. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Forsåvidt sant det, men man kan jo tenke litt realitsisk selv om scenarioet er urealistisk. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Sett 60 minutes. Lenke til kommentar
tainez Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 pult,prøvd weed får første gang,drekka med de nærmeste ! lett Lenke til kommentar
Atatar Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg ville sagt farvel til mine nærmeste, men så ville jeg ha trukket meg tilbake og spist et himmelsk måltid for meg selv. Hadde foretrukket å reflektere så mye som mulig på den tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå