McBitch Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Slått meg løs på en barneskole. Med balltre. Bokstavelig talt.Naken, dritings og høy. Hvorfor naken blant mange barn? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 -Masse, masse alkohol -Møkkejule minst ei eksdame -Pisse på den forslåtte kroppen til nevne eks -Pult(ikke nevnte eks :|) Lenke til kommentar
AlexCenezo Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg hadde tatt meg en kjøretur med sykkel i håp om å finne politi, for å så leke med dem litt. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 -Masse, masse alkohol-Møkkejule minst ei eksdame -Pisse på den forslåtte kroppen til nevne eks -Pult(ikke nevnte eks :|) For bedre effekt av punkt to, vent med punkt en til etterpå Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 -Masse, masse alkohol-Møkkejule minst ei eksdame -Pisse på den forslåtte kroppen til nevne eks -Pult(ikke nevnte eks :|) For bedre effekt av punkt to, vent med punkt en til etterpå Men det er lettere å gjennomføre punkt tre om jeg har kjørt punkt en før punkt to. Lenke til kommentar
xypher606 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Slått meg løs på en barneskole. Med balltre. Bokstavelig talt.Naken, dritings og høy. Hvorfor naken blant mange barn? Du reagerte ikke på balltreet altså? Er vel litt værre å banke opp små barn med balltre enn å blotte seg for dem (selv om begge deler er ganske alvorlig. LOL) Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Det var vel Pedaren i meg som reagerte Lenke til kommentar
Xsandri Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Altså det er mye morsomt man kunne gjort. Men ærlig talt tror jeg at jeg ville knekt sammen mentalt hvis jeg fant ut at jeg skulle dø. MEN, noe morro må man gjøre før man dør; Hatt sex med alle deilige kvinnfolk jeg kom over, løpe rundt på rema 1000 og skrike f. eks "jævla kuk butikk," smelt huet til kassedama i benken, for så å rive henne over kassa, og løpe. for å avslutte det hele med "hade " Endret 11. desember 2009 av Xsandri Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg vet ikke helt hva jeg ville gjort før, men sex frister jo alltid Men har alltid hatt lyst til på en måte å kunne kjenne hvordan det er å "fly". Å hoppe fra et helikopter eller et fjell hadde nok vært med meget spennende for min del, i hvert fall det siste minuttet før jeg dør Lenke til kommentar
XAndy Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Dratt til sweeden og kjøpt alvorlig mye røyk, snus osv. For så å teipe det fast i vinduene på bilen når jeg kjører over grensen. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Wahaa xD Lenke til kommentar
genstian Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Hoppet uten fallskjerm og knullet noen mens jeg fallt ned. Prøve å time orgasmen til rett før man når bakken (tar det lang tid?) Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg hadde kost meg sammen med kona og datteren min. Lenke til kommentar
ツ - Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 tatt en gitar og løpt rundt på senteret og lekt l4d 2 xD Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Hoppet uten fallskjerm og knullet noen mens jeg fallt ned. Prøve å time orgasmen til rett før man når bakken (tar det lang tid?) Hvor lang tid på når man får orgasme er vell veldig individuelt? Vell, gidder ikke å regne ut, men du faller mot jorden i rundt 250 - 270 kmt. (alt etter utstyr du har på deg, vindmotstand), og du blir sluppet fra 13000 fot, rundt 4000 meter.. EDIT: regnet ut likevell - du har rundt 1 minutt på deg Endret 13. desember 2009 av Wackamole Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Sex med drømmedamen, men siden det antagelig ikke var tid å sted, ville jeg fortalt alle jeg er glad i, hvorfor jeg er glad i dem, og hvorfor de betyr så utrolig mye for meg. Lenke til kommentar
SLiks Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Forsøkt å kjøre fra Lillehammer til Gardermoen på 30min, Hoppa rett inn i en 737 å satt den på autopilot til tromsø!! Lenke til kommentar
genstian Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hoppet uten fallskjerm og knullet noen mens jeg fallt ned. Prøve å time orgasmen til rett før man når bakken (tar det lang tid?) Hvor lang tid på når man får orgasme er vell veldig individuelt? Vell, gidder ikke å regne ut, men du faller mot jorden i rundt 250 - 270 kmt. (alt etter utstyr du har på deg, vindmotstand), og du blir sluppet fra 13000 fot, rundt 4000 meter.. EDIT: regnet ut likevell - du har rundt 1 minutt på deg Sukk, jeg måtte ha vært kjapp:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå