Velociraptor Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Er sikkert fint og dø på en plass en liker å være. Hadde nok dratt til et sted jeg liker å være. Kanskje med noen, og sagt en eller annen awsome siste ord settning. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hadde hivd meg i bilen og kjørt så fort som mulig ned til kjæresten min, og sendt ein melding til heile telefonlista. Evt spist ein pose ostepop Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 tatt bilen min og lekt "getaway in oslo" i en time Waha i så fall hadde jeg blitt med Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 tatt bilen min og lekt "getaway in oslo" i en time Waha i så fall hadde jeg blitt med den er grei, skal sende deg en PM når jeg har 1 time igjen å leve Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 tatt bilen min og lekt "getaway in oslo" i en time Waha i så fall hadde jeg blitt med den er grei, skal sende deg en PM når jeg har 1 time igjen å leve 65 år senere... Captn Jack Yarr'ow: Du har en ny hologram beskjed fra diskusjon.no.. - Yo man, it's Aklla, nå skal jeg ta den elleville turen med biln i downtown oslo! - Captn Jack Yarr'ow: i'll be there! 1 time senere ankommer Captn Jack Yarr'ow.. - Beklager ble litt sen. Aklla: no problemo, tok en pille.. så jeg dævver ikke før om et par år, raincheck?? ^^, Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Prøvd diverse drugs for så å ha sex om det var mulig. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 tatt bilen min og lekt "getaway in oslo" i en time Waha i så fall hadde jeg blitt med den er grei, skal sende deg en PM når jeg har 1 time igjen å leve 65 år senere... Captn Jack Yarr'ow: Du har en ny hologram beskjed fra diskusjon.no.. - Yo man, it's Aklla, nå skal jeg ta den elleville turen med biln i downtown oslo! - Captn Jack Yarr'ow: i'll be there! 1 time senere ankommer Captn Jack Yarr'ow.. - Beklager ble litt sen. Aklla: no problemo, tok en pille.. så jeg dævver ikke før om et par år, raincheck?? ^^, Wææhæ lo litt der xD Fint og høre at vi har en avtale uansett å lenge vi må evt. vente Aklla, men så går jo jorda under om ganske nøyaktig 2 år da så bare og forberede seg. Lenke til kommentar
ツ - Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) whoops wrong place XD Endret 10. desember 2009 av EE_AOC Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Greit at læreren har favoritt elever , men at de viser det så tydelig på denne måten fikk alle i klassen til å måpe ehh, hva?!? Captn Jack Yarr'ow !: jeg har absolutt planer om å overleve de 2 neste årene også, er 2012 du tenker på? I got a place to be... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 sex samtidig som jeg spiser favorittretten min Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Drekking, slossing, puling og et tonn med mat Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Kanskje drept noen om det var noen jeg virkelig misslikte på tidspunktet. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 voldtekts raid i høy tillstand Lenke til kommentar
SML Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Ville gått på en fotballkamp, bryte meg inn i banen og løpe fra vaktene! for så å ha sex midt på banen foran alle sammen (Crank 2 anyone?) Lenke til kommentar
xypher606 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Ville gått på en fotballkamp, bryte meg inn i banen og løpe fra vaktene! for så å ha sex midt på banen foran alle sammen (Crank 2 anyone?) Sex med deg selv da ... eller voldta en av fotballspillerene eller hva? LOL Hvis du "streaker" midt på bana tror jeg ikke du finner så mange som er villige til å ha instant-action-sex =D Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Skutt heroin, snorta kokain, slikket på en syrelapp, poppet noen piller, røyket en joint, drukket meg dritings, dunket bensin og sniffet lim. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 hadde drukket med helt drita, rappet en motorsykkel av noe slag funnet et STORT hus fått dritten på taket, laget et hopp hoppet når jeg hadde 5 min igjen:D Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hadde vel hoppet når jeg bare hadde hatt noen sekunder igjen. Er ikke digg å falle uansett om du har 5 min. eller 40 år igjen Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 fallet er jo fantastisk ( basehopping ftw) du dauer jo momentant uansett når du lander. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå