Gå til innhold

[Løst]Du har 1 time igjen å leve

ツ -

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tatt bilen min og lekt "getaway in oslo" i en time :)

Waha i så fall hadde jeg blitt med :thumbup:

den er grei, skal sende deg en PM når jeg har 1 time igjen å leve :p

65 år senere...

Captn Jack Yarr'ow: Du har en ny hologram beskjed fra diskusjon.no.. - Yo man, it's Aklla, nå skal jeg ta den elleville turen med biln i downtown oslo! - Captn Jack Yarr'ow: i'll be there!

1 time senere ankommer Captn Jack Yarr'ow.. - Beklager ble litt sen. Aklla: no problemo, tok en pille.. så jeg dævver ikke før om et par år, raincheck??

^^,

Lenke til kommentar
tatt bilen min og lekt "getaway in oslo" i en time :)

Waha i så fall hadde jeg blitt med :thumbup:

den er grei, skal sende deg en PM når jeg har 1 time igjen å leve :p

65 år senere...

Captn Jack Yarr'ow: Du har en ny hologram beskjed fra diskusjon.no.. - Yo man, it's Aklla, nå skal jeg ta den elleville turen med biln i downtown oslo! - Captn Jack Yarr'ow: i'll be there!

1 time senere ankommer Captn Jack Yarr'ow.. - Beklager ble litt sen. Aklla: no problemo, tok en pille.. så jeg dævver ikke før om et par år, raincheck??

^^,

Wææhæ lo litt der xD

Fint og høre at vi har en avtale uansett å lenge vi må evt. vente Aklla, men så går jo jorda under om ganske nøyaktig 2 år da så bare og forberede seg.

:woot:

Lenke til kommentar
Greit at læreren har favoritt elever , men at de viser det så tydelig på denne måten fikk alle i klassen til å måpe :p
ehh, hva?!?

Captn Jack Yarr'ow !: jeg har absolutt planer om å overleve de 2 neste årene også, er 2012 du tenker på?

I got a place to be...

Lenke til kommentar
Ville gått på en fotballkamp, bryte meg inn i banen og løpe fra vaktene! for så å ha sex midt på banen foran alle sammen :D (Crank 2 anyone?)

Sex med deg selv da ... eller voldta en av fotballspillerene eller hva? :p LOL

Hvis du "streaker" midt på bana tror jeg ikke du finner så mange som er villige til å ha instant-action-sex =D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...