ツ - Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hvis du har 1 time igjen å leve, hva ville du ha gjort på den tiden?? vet ikke om dette har blitt postet før men gjør det likevel Lenke til kommentar
Puss Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Sex, sex og mer sex Kan ikke tenke meg en bedre avslutning på livet. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Sagt hasta la snada til mine nærmeste, overført eiendeler/sparepenger på samboeren min og sex. Thats about it. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Tatovert meg i ansiktet og så gått en tur. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 fap fap fap fap fap Lenke til kommentar
XAndy Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Sex! Endret 9. desember 2009 av XAndy Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Sagt farvell til alle jeg er glad i.. Så ville jeg vel dratt til eksen min for og så forklare henne situasjonen min. Sex. Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Siden 1 time er veldig nøyaktig så antar jeg at årsaken er enten at noen har bestemt at jeg skal dø da, eller at veldig mange andre dør sammen med meg i en type katastrofe. Uansett ville jeg nok prøvd å forhindre at jeg skulle dø om en time. Hadde jeg vist at det var helt 100% umulig ville jeg nok prøvd litt allikevel før jeg enten gjorde ting jeg ikke har turt å gjøre før eller ordnet ting slik at mine arvtakere fikk det mye enklere (som å skrive ned passordene mine til ting) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg tror ikke jeg hadde greid å få stå hvis jeg viste at om en time var jeg dau. Tror jeg hadde ringt rundt til venner og bekjente og sagt farvel. Tipper ganske mange hadde kommet hit da og samlet seg for å gråtefest. Lenke til kommentar
Crabs Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg hadde røykt meg en joint, og ledd meg ihel. Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg hadde: 1) Spist favorittretten min 2) Hatt sex 3) Røyket noe spennende Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 tatt bilen min og lekt "getaway in oslo" i en time Lenke til kommentar
Mr_Decisive Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg hadde nok invitert hele familien og alle venner og kjente til en hadebra fest! Hvis jeg skal dø, så skal jeg dø lykkelig - med de jeg bryr meg mest om rundt meg! Dette kun hvis jeg vet at jeg ikke kan hindre det, hadde det vært en måte jeg kunne ha ungått det hadde jeg gjort alt jeg kunne! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 tatt bilen min og lekt "getaway in oslo" i en time Yay, hadde jeg vel også gjort, bare i Kristiansand.Dog, siden bilen er på verksted hadde jeg vel kanskje ikke gjort det... Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg ville tatt verdensrekord i antall sigaretter røkt iløpet av en time. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg må bare føre på iskaffe, det er så digg. <3 Lenke til kommentar
loLpaTrol Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hadde tatt meg en bolle, og så sett om det var noe på tv. Lenke til kommentar
xypher606 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Tja, det hadde vel kanskje blitt en ekstra tertebit til aftenskaffen.... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Slått meg løs på en barneskole. Med balltre. Bokstavelig talt. Naken, dritings og høy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå