Gjest Guest_gutt17_* Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg har aldri hatt en kjæreste og har aldri kysset en jente i edru tilstand. Jeg er ikke sjenert og klarer å starte samtaler med jenter, men hva gjør jeg etter det? Jeg er usikker på hvilke tegn å se etter før jeg bør ta intiativ til noe mer Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ikke se etter tegn.. bare ta intitativ til noe mer. I stedet for å se etter tegn før du begynner, så skal du heller se på tegnene etter du er i gang. Se hvordan hun reagerer når du drar det videre og bygg videre på det. Å vente på konkrete tegn på at hun skal gi deg klarsignal for å dra det videre gjør bare at du vil gå glipp av himla mange flotte jenter som ikke tør å gi deg grønt lys. Lenke til kommentar
Myrstad Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) det beste jeg har funnet ut at funker er, anta at jenta liker deg og vill noe mer da går alt mye bedre men i store bransjer er det altid litt svinn Endret 11. desember 2009 av Myrstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå