Kadmium Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Hver eneste gang jeg forsøker å åpne en Air-applikasjon, får jeg kun opp følgende, uten unntak: Dette skjer altså uten unntak, så noe er virkelig feil et sted. Har googlet meg blå, men det har ennå ikke gitt resultater. Jeg får installert Air-applikasjonene uten problemer, men så fort jeg skal kjøre dem, nekter maskinen å samarbeide, og spytter ut denne stygge dialogboksen, som ærlig talt er til lite hjelp. Kjører for øvrig Windows XP Pro SP3. Noen som har opplevd det samme? Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Reinstallasjon av Adobe Air har jeg forsøkt meg på et titalls ganger allerede. Begynner å bli lei av det hele. Endret 9. desember 2009 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg får vel bumpe litt, nå som det har gått 24 timer. Har dessverre ikke mer relevant informasjon til dere, men ville priset meg lykkelig, om noen kunne gi meg svar på hvor jeg går herfra. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 prøvd en eldre eller nyere versjon av air? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Fikk faktisk tilbud om å prøve en tidligere versjon av Air, da jeg skulle installere en Air-applikasjon. Jeg hadde allerede nyeste versjon, men forsøkte å downgrade likevel. Fungerte like dårlig. Kjører 32-bit OS på en 64-bit CPU. Endret 13. desember 2009 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå