victoria311 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Når jeg trykker på enter for å bytte linge hopper den to ned.... Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Dette skjedde med meg også... Litt rart, kan det vere ein oppdatering som gjør dette? Lenke til kommentar
tovalb Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 samme her.. hadde nettopp en windowsoppdatering (som også oppdaterer office) Lenke til kommentar
laurell Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Trykk "skift + enter" for å gå bare en linje ned. Skiftknappen e den med pil opp gjerne, over ctrl knappen. Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Evt. slutt å skrive paragrafer... Det står nok paragraf (eller hva pokker de har kalt det på norsk) sammen med Header 1, Header 2 osv i menyen Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Slik som bolt sier, så tror jeg også at å sette formateringen til "normal" vil rette opp dette. Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Du bytter ikke linje med Enter, du avslutter et avsnitt og begynner på et nytt. Word ordner linjeskift selv mht skriftstørrelse, marger etc. Avstanden mellom avsnitt setter du i boksen Avsnitt på Hjem-fanen i Word 2007. HTH. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Over 20 år med elektronisk tekstbehandling og så har vi ikke kommet lenger. Gjør vondt i sjelen. Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Over 20 år med elektronisk tekstbehandling og så har vi ikke kommet lenger. Gjør vondt i sjelen. Vil vel si at det å gå over til å skrive avsnitt i stedet for uformatert tekst er en bra ting som for lengst skulle vært standardoppsettet. Kanskje det kan hindre et par mennesker i å lage lange utredninger hvor de selv har satt inn et linjeskift på enden av hver eneste linje... Kanskje. Høye håp nå... Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Det var akkurat det jeg mente. Forståelsen for hvordan disse programmene fungerer og /bør/ brukes er dessverre på steinaldernivå. Ikke kritikk til trådstarter og de som svarer, det er et generelt enormt problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå