spatz Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) hei. har installert win 7 på pcen fra xp. Men når jeg skrur pcen restarter pcen alltid rett før det forventeded Win logoen skal komme. Det kommer ingen feilmelding eller noe, pcen restartes bare på nytt i en evig syklus. Hva kan jeg gjør med dette? Er en 64bits version av win 7. takk for svarene Endret 9. desember 2009 av spatz Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Går det ann å innstalere frå XP, trudde du måtta kjøre ein reininstall, eller??? Lenke til kommentar
spatz Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 reinstalla 2 ganger allerede med samme resultat. Hmm har allered formatert så xp ligger ikke lengre på pcen. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Virker som disken kjører i feil modus. Se i BIOS om den er satt til ATA. Men hva sier feilmeldingen forresten? Lenke til kommentar
Portnoy Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Kan jo hende at pc'n din ikke takler å kjøre 64-bits windows 7. Siden du har hatt XP før, så tenker jeg at pc'n KAN være for gammel? Lenke til kommentar
spatz Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Kommer ikke opp noen feilmelding. skjermen blir bare svart og pcen starter på nytt. den er 3 år gammel nå. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Kan jo hende at pc'n din ikke takler å kjøre 64-bits windows 7. Siden du har hatt XP før, så tenker jeg at pc'n KAN være for gammel? Da ville han ikke en gang klart å installere det. Kommer ikke opp noen feilmelding. skjermen blir bare svart og pcen starter på nytt. den er 3 år gammel nå. Oftest relatert til maskinvare. Ville satse mest på minnet. Får du testet med å ta ut noen brikker og eventuelt byttet på dem? Du kan også ta ut alle komponenter du ikke trenger for å starte maskinen. Slik som nettverk, lyd (om eksternt), disker o.s.v. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg må bare spørre....du har en lovlig Windows 7 plate? Ikke en piratkopiert utgave lastet ned fra nett? Lenke til kommentar
windows7 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Han kan jo bare prøve en 32-bit da. Siden han hadde XP fra før og den er 3 år gammel, er det godt mulig at den ikke skal ha 64-bit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå