HDSoftware Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Heisan Jeg har en kildekode (hentet gjennom Reflector som er noe slik: public iContactInfo ThisContact { get { ContactInfo info = null; if (((ContactList != null) && (infoIndex >= 0)) && (infoIndex > ContactList.Count())) info = ContactList[infoIndex]; return info; } } Som dere ser av prototypen så forventes det at et Interface returneres, men dette klager kompilatoren på. Hva er årsaken til at Reflector gir denne koden, men at den ikek lar seg kompillere? Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hva er feilmeldingen? Det skal vel være mulig så vidt jeg vet. Har du laget et private interface og klasse og property er public kanskje? Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Feilen som kommer er den tradisjonelle, som slutter på "Are you missing a CAST"... Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 her er meldingen: Error 4 Cannot implicitly convert type 'Advisor.Katalogoppslag.Telefonkatalog.KontaktInfo' to 'Advisor.Katalogoppslag.iKontaktInfo'. An explicit conversion exists (are you missing a cast?) Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Pinelige greier Jeg hadde glemt å implementere interfacet i KontaktInfo klassen Endret 10. desember 2009 av HDSoftware Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 *points and laugh at HDSoftware* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå