guttorm Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Helvete! Her går jeg faen meg glipp av tidenes debut, Pacheco!!! Smått plagsomt at vi ikke fikk et frispark så Pacheco virkelig fikk vist hva han er god for. Han klinte til med skudd med en gang, det var herlig. Vi hadde vell ikke et jævla skudd utenom? Trist angreps spill, vi hadde vunnet denne hadde vi puttet nr 2. Istedet klarer vi aldri å avgjøre, og Italienerene vinner. + Aquilani Pacheco Torres er frisk når han kommer innpå. Dossena får godkjent Cavalieri var veldig god, spesielt i første, til tross for 2 mål. - Dårlige dødballer igjenn Var Gerrard utpå? Kuyt, skjelden sett han så dårlig, minnet om Keane på en dårlig dag. Sinnsvakt med feilpassninger, akkuratt som om vi stresser oss i hjel. Lite samspill, dårlig oppbygde angrep. Stanger i 16 meteren, bruker ikke kantene. Plaget meg at Agger spilte håpløse passninger til Cavalieri i et sett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Kuyt trenger en pause. Rart at Reina fikk pause,men ikke Kuyt igrunn. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Borteseier, mark my words. Husk å sett pengene på mine spådommer heretter, mine kjære venner. Guttorm: Aquilani på pluss-siden? Fyren hadde en bra langpasning, ellers var han grusom. Mangelen på matchtrening var markant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Borteseier, mark my words. Husk å sett pengene på mine spådommer heretter, mine kjære venner. De pleier jo å gå rett vest. Var bare godt å se Aquilani starte, litt rufs må man godta når man ikke har spilt fra start siden krigen. Endret 9. desember 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Guttorm: Aquilani på pluss-siden? Fyren hadde en bra langpasning, ellers var han grusom. Mangelen på matchtrening var markant. Syns Aquilani gjorde en grei figur etter å ha vert uten kamptrening så lenge. Husk at de han skal slå passning til stort sett ikke beveger seg, til tross for dette klarer han å lure de fleste igjenn om. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Greit gjennomført kamp vi burde vunnet. Glad for å se at Gerrard fikk spille inn godformen, og han var stor idag. Godt å se Aquilani få spille, og han ser enormt lovende ut! Torres tilbake er positivt! Samt å se Skrtel-Agger gjør godt, enda det var litt "utrygt" til tider. I tillegg så ser Pacheco ut som en fining. Herlig sus i skuddet. Fikk litt LUIS GARCIA tanker da han kom på Guttorm: Aquilani på pluss-siden? Fyren hadde en bra langpasning, ellers var han grusom. Mangelen på matchtrening var markant. Du har helt klart ikke sett Lucas-Mascherano ilag? Forskjellen på Lucas og Aqui var svær. Vi kunne faktisk kontre, spillet stoppet ikke opp.. det var en fryd å se på for oss som savner Alonso! Gleder meg til forsettelsen! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Fortsatt forbanna for at jeg gikk glipp av Pacheco debut, forbanna bullshit. Fuck off viasat, jævla latterlige dritkanaler. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Pacheco trener med førstelaget før kampen i kveld. Trenger ikke bety noe, men hadde vært rått å sett han fra start eller mer sannsynlig på benk. Research skills. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå