Varmo Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Flott at Masche, Gerrard og Aquilani starter sammen. Man må få inn samspill mellom disse, spesielt mellom de to sistnevnte. Men Dossena? Helt seriøst? Aurelio er vel eneste alternativ av de som vanligvis spiller. Synes det er greit at Dossena får en sjelden sjanse. Jeg tror vi kan slå Fiorentina i kveld. Håper forresten at Pacheco kunne fått noen mintutter i dagens kamp, kanskje han kan komme inn for Aquilani mot slutten Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Herlig å se Aquilani fra start! Kan vel ikke forvente noen storkamp første gang, men blir veldig greit med matchtreninga. Tror faktisk vi kan "overraske" litt i dag. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Borteseier, mark my words. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Godt å se Aquilani fra start. =) Bra side Termo. Endret 9. desember 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Bønna har hvertfall sugd i dag synes jeg. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Fiorentina spiller god fotball syntes jeg. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Bønna har hvertfall sugd i dag synes jeg. I did it again! :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 The Jew. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Benayoun, pokker så enkelt det målet så ut... 1-0 ! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Men det er jo flott det. Bønna er der han skal. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Flott med mål. Godt spill har det ikke vært, men kom jo ikke som noen bombe... Og vi er fremdels like gode på defensiv dødball. På corneren som nesten ble mål, var vi 4(!) stk rett rundt han som fikk heade, må da faen meg være mulig å bli LITT bedre på dødball imot!? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 God sjanse til Fiorentina, som kjører starten av andre omgang også Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Og en ting til: Kan du la være å stå i offside hele tiden, Kuyt? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Pacheco! Godkjent av Aqui! Edit: Pacheco viser seg fram umiddelbart! Godt skudd hvertfall! Har for dårlig stream til å se om han skulle hatt frispark på den finta han dro. Endret 9. desember 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Herlig å se Pacheco debutere! Muligens den beste av 18-19 åringene våre. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jau, jau. Opp med hånda så jeg ser hvor mange som ble overasket av dette målet? Forventet ikke noe annet, men godt å se flere nykommere på banen da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Traus CL-sesong for Liverpool iår gitt. Lenke til kommentar
Turbosauen Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Herregud, så trist. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Helvete! Her går jeg faen meg glipp av tidenes debut, Pacheco!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå