Gå til innhold

CL: Liverpool - Fiorentina - Kamptråd

Varmo

Anbefalte innlegg

09.12.09

Liverpool - Fiorentina

Kampstart: 20.45 (GMT +1)

Viasat Fotball - Viasat Xtra 2-Sky Sports

Dommer: Damir Skomina

Fiorentina%20v%20Liverpool%20UEFA%20Champions%20League%20sUkRXGYLBm8l.jpg

Liverpool som allerede er ute av årets Champions League tar i mot Fiorentina til siste gruppespillkamp på Anfield. Da lagene møtte hverandre tidligere i høst vant Fiorentina 2-0 etter en særdeles svak førsteomgang av Liverpool, og mange av spillerene ønsker nok å rette på dette inntrykket selv om det er ventet at en del spillere blir hvilt. Sommerens storkjøp Alberto Aquilani er blant annet ventet å få sin debut fra start for de røde fra Merseyside.

Liverpool har hatt en trøblete start på sesongen, men står for øyeblikket med 6 kamper uten tap. I helgen ble det 0-0 mot Blackburn, og selv om det fortsatt er mye å sette fingeren på har det defensive spillet tatt seg gradvis opp etter en veldig rotete innledning.

Fiorentina på sin side har startet sesongen omtrent som forventet og ligger for øyeblikket på 5. plass i Serie A, i tillegg til å allerede være kvalifisert for cupspillet i Champions League.

Det kan forventes en tett og jevn kamp for Liverpool i kveld som sannsynligvis vil rette opp inntrykket, og prøve å avslutte med stil samt forbedre spillet sitt, mens Fiorentina på sin side er ute etter gruppeseieren.

Forventet startoppstilling - Liverpool

-----Cavalieri-----

Degen-Skrtel-Kyrgiakos-Dossena

---Lucas--Aquilani---

Kuyt-Benayoun-Aurelio

----N'Gog----

Forventet startoppstilling - Fiorentina

Endret av Termo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne må nesten i mine innlegg :)

Uansett, jeg har ikke fått fulgt så mye med på LFC og CL så langt denne sesongen. Mye skyldes store mengder skolearbeide, og en liten del skyldes nok at innsatsen i CL ikke har vært noe særlig.

Håper dette blir en god avskjed fra CL, og at vi endelig får se Aquiliani spille minst 45 minutter. Gleder meg

Lenke til kommentar

Barcelona-kampen.

Pacheco er ikke med i CL-troppen så vidt jeg kan huske. Kanskje han er tatt inn da, siden Keane, som var påmeldt til CL, ikke lenger er her.

Cav

Darby-Skrtel-Carragher/Kelly-Dossena

Mascherano-Spearing

Amoo-Benayoun-Eccleston

Ngog

Kunne jo vært kjekt. Bryr meg minimalt om kampen uansett.

Lenke til kommentar
Forventet startoppstilling - Liverpool

-----Cavalieri-----

Degen-Skrtel-Kyrgiakos-Dossena

---Lucas--Aquilani---

Kuyt-Benayoun-Aurelio

----N'Gog----

Degen er ikke registrert for Champions League, så regner med vi får enten se Kelly eller Darby på høyreback. Håper Stevie og Torres blir spart til Arsenal.

Lenke til kommentar

Håoer vi får se et spennende lag i dag, Kelly skadet seg vistnok i går igjenn :(

Mye tyder på Både Gerrard og Aquilani starter. Ellers Cavalieri, Darby, Skrtel, Dossenna, Masche, Bønna, Aurelio og N`Gog.

Håper vi ser et sulten lag, vi trenger denne seieren selv om det ikke betyr noe særlig videre.

Gleder meg vilt til å se Aquialani fra start, men har ikke de store forventningene.

Ingen vil gå på puben og se kamp sammen med meg :(

Lenke til kommentar

Godt å høre:). Jeg har ikke sett kamp på lenge, det er nesten som jeg sjemmes. Eller, jeg sjemmes faktisk.

Har vert så mye i det siste, sist lørdag måtte jeg fikse bilen, 25 timer skruing, måtte bare kjøre på for å komme i mål. Helga før var det mega fyllesyke, beina knapt selvbærende.

Kan godt gå alene å se kamp jeg, er uansett mange "kjente" kampfjes som er der. Se den hjemme blir ikke det samme selv om jeg har øl i kjøleskapet :D

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Barca - Dinamo? Boring. Liverpool - Fiorentina? Boring, men mer interessant for norske seere. Kånstigt valg imo.

Se den på stream guttorm, du kan få låne av meg. Care å se den på pub, dere er ute uansett.

Skal se Aquilani og drikke øl vettu :D Har den hjemme da, kanalen.

Vi er ute, men spiller om 3 plass i gruppa og hjemmekamp i siste kamp i 16 dels finale.

Jee, gni det inn.

Kuyt alene på topp er skuffende, og hvorfor spiller Agger? Greit nok altså, men kunne vell hvilt ham?

Hadde vist ikke kanalen, im off.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...