Varmo Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) 09.12.09 Liverpool - Fiorentina Kampstart: 20.45 (GMT +1) Viasat Fotball - Viasat Xtra 2-Sky Sports Dommer: Damir Skomina Liverpool som allerede er ute av årets Champions League tar i mot Fiorentina til siste gruppespillkamp på Anfield. Da lagene møtte hverandre tidligere i høst vant Fiorentina 2-0 etter en særdeles svak førsteomgang av Liverpool, og mange av spillerene ønsker nok å rette på dette inntrykket selv om det er ventet at en del spillere blir hvilt. Sommerens storkjøp Alberto Aquilani er blant annet ventet å få sin debut fra start for de røde fra Merseyside. Liverpool har hatt en trøblete start på sesongen, men står for øyeblikket med 6 kamper uten tap. I helgen ble det 0-0 mot Blackburn, og selv om det fortsatt er mye å sette fingeren på har det defensive spillet tatt seg gradvis opp etter en veldig rotete innledning. Fiorentina på sin side har startet sesongen omtrent som forventet og ligger for øyeblikket på 5. plass i Serie A, i tillegg til å allerede være kvalifisert for cupspillet i Champions League. Det kan forventes en tett og jevn kamp for Liverpool i kveld som sannsynligvis vil rette opp inntrykket, og prøve å avslutte med stil samt forbedre spillet sitt, mens Fiorentina på sin side er ute etter gruppeseieren. Forventet startoppstilling - Liverpool -----Cavalieri----- Degen-Skrtel-Kyrgiakos-Dossena ---Lucas--Aquilani--- Kuyt-Benayoun-Aurelio ----N'Gog---- Forventet startoppstilling - Fiorentina Endret 9. desember 2009 av Termo Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Denne må nesten i mine innlegg Uansett, jeg har ikke fått fulgt så mye med på LFC og CL så langt denne sesongen. Mye skyldes store mengder skolearbeide, og en liten del skyldes nok at innsatsen i CL ikke har vært noe særlig. Håper dette blir en god avskjed fra CL, og at vi endelig får se Aquiliani spille minst 45 minutter. Gleder meg Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Pacheco trener med førstelaget før kampen i kveld. Trenger ikke bety noe, men hadde vært rått å sett han fra start eller mer sannsynlig på benk. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Merkelig bilde. Ka er det med mageregionen? Motvind? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hvilken kamp vises på Viasat 4? Har selvfølgelig ingen av de der kanalene, så jeg får ikke sett kampen...Men jeg håper vi får se Aquilani og noen andre spennende fjes. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Barcelona-kampen. Pacheco er ikke med i CL-troppen så vidt jeg kan huske. Kanskje han er tatt inn da, siden Keane, som var påmeldt til CL, ikke lenger er her. Cav Darby-Skrtel-Carragher/Kelly-Dossena Mascherano-Spearing Amoo-Benayoun-Eccleston Ngog Kunne jo vært kjekt. Bryr meg minimalt om kampen uansett. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Ut med Spearing og inn med Aqui. Lenke til kommentar
Robespierre Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Forventet startoppstilling - Liverpool -----Cavalieri----- Degen-Skrtel-Kyrgiakos-Dossena ---Lucas--Aquilani--- Kuyt-Benayoun-Aurelio ----N'Gog---- Degen er ikke registrert for Champions League, så regner med vi får enten se Kelly eller Darby på høyreback. Håper Stevie og Torres blir spart til Arsenal. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Håoer vi får se et spennende lag i dag, Kelly skadet seg vistnok i går igjenn Mye tyder på Både Gerrard og Aquilani starter. Ellers Cavalieri, Darby, Skrtel, Dossenna, Masche, Bønna, Aurelio og N`Gog. Håper vi ser et sulten lag, vi trenger denne seieren selv om det ikke betyr noe særlig videre. Gleder meg vilt til å se Aquialani fra start, men har ikke de store forventningene. Ingen vil gå på puben og se kamp sammen med meg Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hadde blitt med deg guttis, hvis det ikke var for at jeg bor 250 mil unna. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Merkelig bilde. Ka er det med mageregionen? Motvind? ? Skyggen av Gerrards hånd du mener? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Godt å høre:). Jeg har ikke sett kamp på lenge, det er nesten som jeg sjemmes. Eller, jeg sjemmes faktisk. Har vert så mye i det siste, sist lørdag måtte jeg fikse bilen, 25 timer skruing, måtte bare kjøre på for å komme i mål. Helga før var det mega fyllesyke, beina knapt selvbærende. Kan godt gå alene å se kamp jeg, er uansett mange "kjente" kampfjes som er der. Se den hjemme blir ikke det samme selv om jeg har øl i kjøleskapet Endret 9. desember 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Barca - Dinamo? Boring. Liverpool - Fiorentina? Boring, men mer interessant for norske seere. Kånstigt valg imo. Se den på stream guttorm, du kan få låne av meg. Care å se den på pub, dere er ute uansett. Endret 9. desember 2009 av Plagueis Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Merkelig bilde. Ka er det med mageregionen? Motvind? ? Skyggen av Gerrards hånd du mener? Aaah. Såg ut som han hadde antiafrika mage. Skygge seff Lenke til kommentar
Robespierre Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Lagoppstillingen er kommet: Cav Darby, Skrtel, Agger, Insua Masche, Gerrard Benayoun, Aquilani, Dossena Kuyt Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Barca - Dinamo? Boring. Liverpool - Fiorentina? Boring, men mer interessant for norske seere. Kånstigt valg imo. Se den på stream guttorm, du kan få låne av meg. Care å se den på pub, dere er ute uansett. Skal se Aquilani og drikke øl vettu Har den hjemme da, kanalen. Vi er ute, men spiller om 3 plass i gruppa og hjemmekamp i siste kamp i 16 dels finale. Jee, gni det inn. Kuyt alene på topp er skuffende, og hvorfor spiller Agger? Greit nok altså, men kunne vell hvilt ham? Hadde vist ikke kanalen, im off. Endret 9. desember 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Greit lag det der. Frykter at det blir litt tamt med Kuyt alene på topp, men håper at Gerrard/Aquilani kan være den kreative slagkraften vi trenger offensivt. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hvorfor får Kuyt aldri hvile en kamp? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hvorfor får Kuyt aldri hvile en kamp? Duracell-kaniner trenger ikke å hvile. Blir spennende å se hva Aquilani får til. Første kamp fra start, så han er nok nervøs. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Flott at Masche, Gerrard og Aquilani starter sammen. Man må få inn samspill mellom disse, spesielt mellom de to sistnevnte. Men Dossena? Helt seriøst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå