NuB Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Jeg opplever dette på min Acer 712. Prøver egentlig å få tak i andre som har samme problem, for 1) å finne en løsning eller 2) å finne ut om dette er spesifikt for denne skjermen, denne modellen, eller kanskje for LCD'er generelt. Det er bare to skjermoppdateringsfrekvenser som "er lov" (det vil si de som står når "skjul frekvenser denne skjermen ikke kan vise" er haket av): 60hz og 70hz. Den første gir et penere bilde, så jeg ønsker å beholde den Men ved bruk av 60, så begynner bildet å rykke etter at jeg har brukt pc'en til spill en stund. Det rykker ikke mens jeg spiller, men når jeg går tilbake til vanlig Windows-miljø. Små irriterende "hopp". Noen som har vært borti dette? (Jeg spør IKKE om en diskusjon om CRT vs LCD og "60hz? Det er altfor lite" osv). Jeg bruker ikke DVI-kabelen. Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 vill gjetning: når du først slår på maskina er det 60Hz og øynene dine blir vant til det. så skal du spille et spill. Da tar spillets motor og på en eller annen måte setter det til 70Hz eller noe. og så tilbake til 60Hz igjen når du exiter. Vill gjetning ikke spør meg, jeg vet ingenting. Lenke til kommentar
NuB Skrevet 28. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2003 Det skal være 60hz, så det er ikke noe galt med det. Jeg tror det er 60hz i spillene og faktisk (cs og bf1942). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå