gh2 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 hei , 2 dager på rad no har de skjedd att når jeg går inn og spiller cs så går de 2 minutt så fryser cs'n seg. Jeg kan bevege på musen men virker ut som internetten som er fucka.? takker for alle svar:) Lenke til kommentar
theperfectS Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Er det sånn at du får connection problems på første server du joiner. Så funker det resten av dagen? (hvis du ikke går ut og inn av cs) Jeg og noen kompiser av meg hadde/har det problemet, vet ikke om det er noen "løsning" reinnstaler cs kanskje? Det har ikke skjedd på meg(enda) på windows 7 ihvertfall(om det har noe å si i det hele tat) Lenke til kommentar
gh2 Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Er det sånn at du får connection problems på første server du joiner. Så funker det resten av dagen? (hvis du ikke går ut og inn av cs) Jeg og noen kompiser av meg hadde/har det problemet, vet ikke om det er noen "løsning" reinnstaler cs kanskje? Det har ikke skjedd på meg(enda) på windows 7 ihvertfall(om det har noe å si i det hele tat) nei er slik att de skjer hele tiden;o etter og spilt 2 min skjer de Lenke til kommentar
EyN Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 KAnskje gi oss opplysninger om systemet du har mekket? OS: : : : osv Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Feilpostet. Finnes egen CS katerogi her. Har du trådløst? Lenke til kommentar
gh2 Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Feilpostet. Finnes egen CS katerogi her.Har du trådløst? windows vista, ikke trådløst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå