nixerN Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hver gang jeg spiller MW2 online, kan jeg spille i ca 1 time, så faller nettet ut. Har åpnet porter etc. og NAT Type er åpen. Når nettet faller ned, står det i oppsettet på routeren (Thomson ST780) at InetDHCP er "Not Connected". Etter ett par forsøk av connectivity check, er alt oppe å går igjen, og jeg kan spille ca en times til, til det skjer igjen. Dette skjer kun ved spilling av MW2 ikke andre spill. Heller ikke ved torrentlasting. Ringte Telenor og de hadde ikke peiling. Trenger tips! Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Det er jo merkelig! Har du sjekket hvilke lys som lyser på modemet når ting ramler ned? Prøv å reset modemet til fabrikktilstand, slik at det blir oppdatert til siste versjon når du kobler til igjen. Lenke til kommentar
nixerN Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Testet å resette modemet. Spilte litt nå og det datt ned igjen. Det som er så rart, er at det ser helt greit ut på modemet, alle lampene som skal lyse, lyser. Power, Ethernet, WLAN, DSL og Internet Lenke til kommentar
skybertharmp5 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hver gang jeg spiller MW2 online, kan jeg spille i ca 1 time, så faller nettet ut.Har åpnet porter etc. og NAT Type er åpen. Når nettet faller ned, står det i oppsettet på routeren (Thomson ST780) at InetDHCP er "Not Connected". Etter ett par forsøk av connectivity check, er alt oppe å går igjen, og jeg kan spille ca en times til, til det skjer igjen. Dette skjer kun ved spilling av MW2 ikke andre spill. Heller ikke ved torrentlasting. Ringte Telenor og de hadde ikke peiling. Trenger tips! hm er dette ps3, xbox 360 eller pc ? Lenke til kommentar
nixerN Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 hm er dette ps3, xbox 360 eller pc ? Det hadde jeg glemt å nevne ja. Det er PC det er snakk om. Lenke til kommentar
skybertharmp5 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 hm er dette ps3, xbox 360 eller pc ? Det hadde jeg glemt å nevne ja. Det er PC det er snakk om. prøv dmz på pcen du skal ha det på visst det ikke funker da kontakter du isp Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Høres ut som samme problem vi har hatt fra telenor en GOD stund.. Først har vi trodd at det er ruter men etter MANGE returnerte (bla Thomson ST780 og dems nye ZyXEL ruter) Dette skjedde når vi hadde oppgradert nette vårt til Medium(5000/500 kbit/s) men etter litt ringing til telenor etc etc.. så gikk vi tilbake til Basis (1500/400 kbit/s) og da funker det meste parten av tia men det detter ut i hytt og pine.. Og nå tenker vi på og flytte over til Canal Digital ... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Sjekk om portene virkelig er forwardet ved å starte MW2 og sjekk her: http://canyouseeme.org Porter for Modern Warfare 2 ---------------------------- * UDP 1500 (outbound) * UDP 3005 (outbound) * UDP 3101 (outbound) * UDP 28960 Lenke til kommentar
skybertharmp5 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Sjekk om portene virkelig er forwardet ved å starte MW2 og sjekk her: http://canyouseeme.org Porter for Modern Warfare 2 ---------------------------- * UDP 1500 (outbound) * UDP 3005 (outbound) * UDP 3101 (outbound) * UDP 28960 den canyouseeme.org sugde for den klarer ikke og se om portene mine er åpen... skal du bruke noe for og sjekke åpne porter da bruker du PFPortchecker. den klarte og se porten min men den canyouseeme.org klarte det ikke ! lol.bmp Endret 16. desember 2009 av skybertharmp5 Lenke til kommentar
jocke Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 *snip* Sensur av klokken er viktig vet jeg - spesielt når du glemte å sensurere IP-adressen i nettleser-vinduet Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 den canyouseeme.org sugde for den klarer ikke og se om portene mine er åpen...skal du bruke noe for og sjekke åpne porter da bruker du PFPortchecker. den klarte og se porten min men den canyouseeme.org klarte det ikke ! Det handler sikkert om at PFPortchecker har en prosess på PC som er aktiv og svarer på forespørsler via porten(e). Skal man teste med canyouseeme, så må man sørge for at serverprogram (f.eks spillserver) er aktiv på PC mens man tester. Alternativt kan man bruke porttesten i utorrent som sjekker valgt port mot utorrentprogrammet. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Det ble bare for mye sensurering å tenke på, alt gikk i spinn! Kan legge til at jeg for så vidt ikke har noen problemer med dette. Har Telenor og Thompson ST780WLT-modem. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Kan legge til at jeg for så vidt ikke har noen problemer med dette. Har Telenor og Thompson ST780WLT-modem. Tror problemet har med software på maskinen til trådstarter. Fjern steam og MW2. Legg de så inn fra scratch. Lenke til kommentar
skybertharmp5 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 *snip* Sensur av klokken er viktig vet jeg - spesielt når du glemte å sensurere IP-adressen i nettleser-vinduet hæ eg har jo sensuret ip min xD det må ha vert en opptisk illusjon ! xD Lenke til kommentar
nixerN Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg har sjekket at portene er åpne i flere programmer, så det skal ikke være derfor. En ting jeg har lagt merke til er at første gangen jeg starter spillet, står det alltid NAT Type:Strict. Hvis jeg lukker spillet og starter det igjen, står det NAT Type: Open. Har også slettet all local content på MW2 via steam og lagt inn på nytt men problemet fortsetter. Ang router, så snakket jeg med Telenor om de kunne sende meg ny firmware, men de sier at det ikke går an og oppdatere routeren...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå