varmeovn Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 må jeg bestille dette fra en nettbutikk eller kan jeg bare kjøre bort på elkjøp eller noe..? har ikke lyst til å vente 5 dager til på frakt.. ugh. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 maks 2 dager fra komplett Lenke til kommentar
innard Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 dette har de på clas ohlson. tror det kalles silikon- masse, pasta eller noe lignende. er ikke akkurat arctic silver men det fungerer Lenke til kommentar
razzle Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) maks 2 dager fra komplett Og så tar de tilsvarende prisen av pastaen i frakt. Fikk i dag en sending, inneholdt en bitteliten ledning og to ram-brikker, eska var som en skoeske. Hele var fylt opp med plast, og tingene lå på toppen. Så hvis du ikke skal kjøpe noe annet med det samme lønner dette seg ikke.. Endret 9. desember 2009 av razzle Lenke til kommentar
varmeovn Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 pleier å ta 4-5 dager for meg fra komplett... men silikon masse\pasta fra clas olson funker greit altså? får et nytt skjermkort til en laptop, og fant pluttselig ut at det sikkert er en god ide å feste kjøle greia fast i cpuen. er det det samme som man bruker runt vinduer du mener da eller? Lenke til kommentar
Scrapyard Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Vet ikke hvor du bor. Hvis du bor i oslo området, kan du i hvertfall stikke ned til datakjeden og digitalimpuls i møllergata. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå