After Dark Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hvorfor skulle man ikke også legalisere de sterkere stoffene? Noen liker sterkere saker. Så lenge det brukes med måte er det ikke noe galt i det akkurat som at noen foretrekker sprit fremfor øl. Noen missbrukere vil man finne over alt, men det skal ikke gå utover de som har et måteholdent forhold til stoffene selvom det måtte være heroin. Du fikk vel med deg at jeg snakket om tilbud dersom man har vært utsatt for mobbing og vold eller andre ting som får en langt nede og ikke tilbud til dem som allerede er missbrukere!? Finnes jo ting som leger, psykologer, psykritaere, miljøarbeidere, fysioterapøyter ol. som man kan ta kontakt med. Om man ikke ønsker å gjøre det direkte ansikt til ansikt så er det mulig å ta kontakt med slike folk over nettet også. Så løsningen må altså ikke være å ty hverken til flasken eller til sprøyten. Lenke til kommentar
sokkrygeren Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Mange ønsker å prøve for morro eller spenningens skyld. Noen av dem klarer å la det bli med den gangen, andre ikke. Når det gjelder de som begynner med stoff pga. vold eller mobbing så finnes det faktisk svært mange forskjellige tilbud å oppsøke for folk som teenger hjelp. Man trenger hverken å ty til flasken eller sprøyten. Kommentar til hva da? Åra som går, filmen som ligger på YouTube. Vil gjerne ha kommentar på om du mener skildringen av de narkomane og deres hverdag og problemer er troverdig eller ikke, og i så fall om du har noe å backe påstanden med. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Har hatt problemer med å se filmer på YouTube i det siste. Forøvrig er jeg der nesten aldri så ta heller å link til det hvis det er noe du ønsker kommentarer på. Forøvrig så er narkomanenes hverdag og problemer irrelevant når de selv er skyld i problemene! Lenke til kommentar
sokkrygeren Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Har hatt problemer med å se filmer på YouTube i det siste. Forøvrig er jeg der nesten aldri så ta heller å link til det hvis det er noe du ønsker kommentarer på. Forøvrig så er narkomanenes hverdag og problemer irrelevant når de selv er skyld i problemene! Det er dette jeg mener er tull, i alle fall i de fleste tilfellene. Tror du kunne ha godt av å utvide perspektivet litt, som resten av storsamfunnet. Narkisene har altfor lenge blitt satt i en egen bås fordi det de driver med er ulovlig. Hvis du ser hvilke instanser som er med på filmen, så kommer det bl.a. fram hvilke begrensninger hjelpeapparatet står overfor - som f.eks. at ettervern ikke eksisterer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Man burde brenne ned alle slike felter i verden som produserer slik sterk dritt. Hint Hint... Matproduksjon er en mye bedre egnet måte å bruke jorda på. Folk klager over sultne mennesker i verden og så dyrker tredje verden svineri i jorda. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Har hatt problemer med å se filmer på YouTube i det siste. Forøvrig er jeg der nesten aldri så ta heller å link til det hvis det er noe du ønsker kommentarer på. Forøvrig så er narkomanenes hverdag og problemer irrelevant når de selv er skyld i problemene! Det er dette jeg mener er tull, i alle fall i de fleste tilfellene. Tror du kunne ha godt av å utvide perspektivet litt, som resten av storsamfunnet. Narkisene har altfor lenge blitt satt i en egen bås fordi det de driver med er ulovlig. Hvis du ser hvilke instanser som er med på filmen, så kommer det bl.a. fram hvilke begrensninger hjelpeapparatet står overfor - som f.eks. at ettervern ikke eksisterer. Da får du argumentere imot det dersom du mener det er tull istedefor å bare hinte til en video som du ikke linker til. Lenke til kommentar
sokkrygeren Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Da får du argumentere imot det dersom du mener det er tull istedefor å bare hinte til en video som du ikke linker til. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=14963177 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå