Folken Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hei! Jeg har blitt tvunget til å ta over ansvaret for webben vår og trenger å prøve meg fram for å lære meg joomla som webben er laget i. Er det mulig å hente ned hele webben fra serveren den ligger på og legg den på pcen min slik at jeg kan prøve meg fram uten å ødelegg webben?..og hvordan gjør jeg det?? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Installere en lokal webserver, feks WAMP. Så logger du deg inn på nettsiden din med FTP og laster ned hele www-mappen. Så må du ta backup av databasen. Så lagrer du det du lastet ned i www-mappen i WAMP. Så laster du opp backupen av databasen til localhost/phpmyadmin Så er det akuratt lik side på localhost som nettsiden din. Lenke til kommentar
___ Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hei! Jeg har blitt tvunget til å ta over ansvaret for webben vår og trenger å prøve meg fram for å lære meg joomla som webben er laget i. Er det mulig å hente ned hele webben fra serveren den ligger på og legg den på pcen min slik at jeg kan prøve meg fram uten å ødelegg webben?..og hvordan gjør jeg det?? Tvunget? Stakkars deg, er det så ille altså? Werner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå