Kamelot Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 I Windows 7 så er det et veldig bra verktøy som lager en gjennopprettings-CD/DVD og systemavbildings- CD/DVD. Har nå formatert og lagt inn XP på nytt, oppdatert og istallert de programmene jeg ønsker å ha på min PC. Nå ønsker jeg å lage en gjennopprettings-CD/DVD og en systemavbildings-CD/DVD slik at jeg slipper å gå igjennom denne prosessen med å installere Windows, oppdattere Windows, Installere og oppdattere de programmene jeg ønsker å ha o.s.v. Altså: Jeg har delt opp hardisken(80GB) i partisjoner der jeg har C:Windows XP på en partisjon og en partisjon(F:) der jeg skal bruke til å lagre f.eks. dokumenter. Hvis jeg da får problemer med Windows så kan jeg slette denne(C:) og installere en systemavbilding fra en DVD-plate, slik at man da har en ren Windows som er helt lik den jeg installerte fra bunnen av. Finnes det noe gode programmer som gjør slikt? Håper på posivtive svar MVH Kamelot Lenke til kommentar
War Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Nå vet ikke jeg om noe men hva med denne Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Eldre tråd om dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1135057 Lenke til kommentar
Kamelot Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Hei. Takker for svar. Jeg tror jeg har funnet det programmet som dekker mitt behov:Paragon Backup & Recovery 10 Free Edition. Nå er det bare å sette seg inn i dette programmet MVH Kamelot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå