Gå til innhold

Hvor mange Google søk har du gjordt?

Zappy

Anbefalte innlegg

Innlogget med min Google konto, har jeg totalt foretatt meg 14147 søk siden 5. august 2007 (gikk helt tilbake i søk history). Mange dager har jeg godt over 100 (!!) søk på en dag mens på en vanlig dag ligger jeg på rundt 20 til 60.

Holy crap. Dette var veldig høye tall. Også morsomt å gå tilbake og se hva jeg har søkt på.

http://www.google.com/history/

post-13018-1260354330_thumb.jpg

Endret av Zappy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Måtte man gjøre noe for at man kan sjekke hvor mange søk man har tatt?

Når jeg trykte på linken, så kom det opp et eller annet om ''Aktiver Netthistorikk'', så trykte jeg der, og da kom det opp en liten rute med desember hvor alle rutene var helt hvite. Hva har jeg gjort galt?

Edit: Du kødder med meg? ''Vi beklager, men Google-verktøylinjen er bare tilgjengelig for Internet Explorer og Firefox.'' De har ikke lagd støtte for det på sin egen nettleser?? :mellow: Eller er det alt i chrome?

Endret av Naiits
Lenke til kommentar

Jeg mener å huske at jeg bevisst deaktiverte den funksjonen for et par år siden, i tilegg til å fjerne alt som da var lagret. Jeg liker bare ikke at søkemønsteret mitt blir lagret. Ikke at jeg har noe spesielt å skjule, men det kan nok være ganske avslørende på mange måter om man først studerer det.

Om noen slik statistikk hadde vært tilgjengelig for mine søk, så ville det nok vært godt over 100.000 totalt. Jeg søker ekstremt mye, og bruker Google til alt fra kildesjekk til kalkulator.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...