Jagland Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Heisann, jeg skal bestille poker chips fra ebay, de koster 200 dollar, men de blir sendt som gave så jeg slipper mva, men jeg lurer på om jeg må betale ekstra gebyrer for vekta? det er 1000 chips og de veier 14 gram per chip, så det blir en del kilo. Takk for alle svar. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Ikke til norske tollmyndigheter om du tenkte på det. Vekta er avgjørende for fraktprisen selvfølgelig, men ikke mer enn det. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Trodde grensen for å slippe mva var NOK 1.000,-? Håper pakken i såfall er merket med et lavere beløp. Ellers så skal ikke vekten ha noe å si, som archongamer sier. Lenke til kommentar
Jagland Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Jepp, var til den norske tollen jeg tenkte på. Tusen takk! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Trodde grensen for å slippe mva var NOK 1.000,-? Håper pakken i såfall er merket med et lavere beløp. Ellers så skal ikke vekten ha noe å si, som archongamer sier. Det er ikke 1000, det er under 200,- som er grensa. Han skriver pakken blir merket som gift (gave), og disse er fritatt MVA. Endret 9. desember 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Jagland Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Trodde grensen for å slippe mva var NOK 1.000,-? Håper pakken i såfall er merket med et lavere beløp. Ellers så skal ikke vekten ha noe å si, som archongamer sier. Stemmer, det er 1000,- nok som er grensen, men varen blir merket med lavere verdi om du ber om det, så det er ikke noe stress. Edit: 200 som er grensa, ikke 1000 Endret 9. desember 2009 av Jagland Lenke til kommentar
hean Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Det er ikke 1000, det er under 200,- som er grensa.Han skriver pakken blir merket som gift (gave), og disse er fritatt MVA. Feil, 200 kr er grensa ved bestillingeer. 1000 kr er grensa for gaver. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Det er ikke 1000, det er under 200,- som er grensa.Han skriver pakken blir merket som gift (gave), og disse er fritatt MVA. Feil, 200 kr er grensa ved bestillingeer. 1000 kr er grensa for gaver. ah, blandet litt her jeg også da. Takk for rettelsen Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Da tror jeg jammen vi er enige alle mann, og ts får en hyggelig pokerjul Lenke til kommentar
Jagland Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Da tror jeg jammen vi er enige alle mann, og ts får en hyggelig pokerjul Jepp! den kommer garantert til å bli bra Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå