Gå til innhold

Hva er din største spillskuffelse?


Anbefalte innlegg

C&C REnegade, eller hva nå det førstepersons C&C spillet het, det var helt på trynet

 

Dette spillet hadde jeg helt glemt!!! Men HELT korrekt!! Det var største mølet på lenge!!! Ble til og med mer skuffet over det enn Black and White som jeg nevte tidligere i denne tråden!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
C&C REnegade, eller hva nå det førstepersons C&C spillet het, det var helt på trynet

jaaaaaa... :evil:

 

eneste grunnen til at jeg ikke nevnte det var sikkert at jeg hadde fortrengt det, for makan til kommersiell dritt skal en lete lenge etter... fytterakkern så lite givende det spillet var, er helt skummelt å tenke på det... :-?

 

når vi forresten er inne på Westwood-titler kan jeg jo også få gi utslipp for min depresjon over Yuri's Revenge, som var den siste sekstoms naglen i ødelegge-Red Alert-kista...

 

kom på en annen tittel som skuffa meg ganske bra: BlueShift-expansionen til HL var jo bare tull... heldigvis fikk jeg den i generations-pakka, så det var ikke BARE bortkasta penger... Opposing Force var ikke spesielt fantastisk det heller, men det hadde nye våpen, og det var bra...

Lenke til kommentar
Glemte disse 2:

 

Duke Nukem Forever og Team Fortress 2.

De skuffer enormt!  :D

 

åssen kan de være en skuffelse når de ikke engang har kommet ut? 8)

Tydelig jeg overvurderte deres spill kunskaper.

Jeg tenkte mer på det lange utviklings tida som skuffer stort.

 

Disse spillene skulle jo liksom komme på midten av 90-tallet da. :D

Lenke til kommentar
Glemte disse 2:

 

Duke Nukem Forever og Team Fortress 2.

De skuffer enormt!  :D

 

åssen kan de være en skuffelse når de ikke engang har kommet ut? 8)

Tydelig jeg overvurderte deres spill kunskaper.

Jeg tenkte mer på det lange utviklings tida som skuffer stort.

 

Disse spillene skulle jo liksom komme på midten av 90-tallet da. :D

 

grunnen til at Team Fortress 2 ikke er kommet ut enno, er jo at spillet er basert på half-life 2 sin grafiske motor. Og siden half-life 2 har vert hemmeli i 3-4 år no så har du ikke hørt så mye til TF2 heller. Duke Nukem Forever har vel skifta grafikk motor 1000 ganger de og. Og vi bør vel ha lært oss nå at det ofte er vertd å vente lenge på et spill. Det tar tid å lage eit kvalitets spill....

Lenke til kommentar
Glemte disse 2:

 

Duke Nukem Forever og Team Fortress 2.

De skuffer enormt!  :D

 

åssen kan de være en skuffelse når de ikke engang har kommet ut? 8)

Tydelig jeg overvurderte deres spill kunskaper.

Jeg tenkte mer på det lange utviklings tida som skuffer stort.

 

Disse spillene skulle jo liksom komme på midten av 90-tallet da. :D

 

grunnen til at Team Fortress 2 ikke er kommet ut enno, er jo at spillet er basert på half-life 2 sin grafiske motor. Og siden half-life 2 har vert hemmeli i 3-4 år no så har du ikke hørt så mye til TF2 heller. Duke Nukem Forever har vel skifta grafikk motor 1000 ganger de og. Og vi bør vel ha lært oss nå at det ofte er vertd å vente lenge på et spill. Det tar tid å lage eit kvalitets spill....

 

Og det tar ofte lengre tid å lage et drittspill...

Lenke til kommentar
Som spurt:

 

Hva er galt med Black and White?

Det var jo enormt i sin tid, og er fremdeles konge!

 

Brukte nesten et helt LAN på Black And White jeg.. Single player altså..

 

 

Det lurer jeg på også. Synes det var nyskapende og herlig i sin tid. La det inn (igjen) , og spilte det i hele vinterferien som var sist nå.

 

Jeg hadde ikke gjort noen "research" på dette spillet før det kom. Jeg hørte bare at det var bra, og kjøpte det..

Lenke til kommentar

må bare si at jeg likte b&w jeg.. etter patchen kom ut vel å merke.

 

og du som syntes morrowind er for lett og gjentagende. det finnes 10021 addons til det spillet som er av utrolig høy kvalitet. og etter du patcher til ver ??.?(jeg husker ikke, ok?) så får du en difficulty-slider som gjør monstrene ballharde. jeg har en lvl 48 character som får bank av kwama warriors :D

 

men la oss holde oss til topic. jeg ble skuffet over neverwinter nights, siden jeg har atmosfæren fra bg1/2, totsc, iwd, how og ToB innprentet. men jeg har lært meg å like det allikevel.

 

jeg ser at flere ble skuffet av fallout tactics. la meg gjette: dere sammenligner med fallout 1&2? Vel, jeg må si at jeg likte 1&2 bedre, men jeg var klar over at FoT kom til å bli et rent taktisk spill, så jeg ble ikke direkte skuffet.

 

men skuffelse NR1: Warrior kings! det spillet fikk så bra omtale og ble hypet til døde. men når det kom ut så var det bare bhah! kommer ikke på noe bedre ord for det, men BHAH! beskriver nokså bra :p

Lenke til kommentar
Resident Evil 2

 

Er du helt dum? RE2 er det beste RE som er laget! Men jeg er enig i at C&C Generals og Matrix var totalt skuff. Flere spill er vel kansje Lord of the rings - The game og IGI2.

 

Ro ned cellene, jeg behøver ikke å være dum bare fordi jeg synes at RE2 var en skuffelse. Den er rett og slett for kort i forhold til 1'rn. Jeg kan vel si hva jeg vil.

 

Det er joe faen meg mye lengere enn resident evil 1 , da er det 4 forskjellige endings + bonus spill for faen.. Man kan også få BAZOOKA OG NY KLÆR OG Masse mer stasj.. Var så jævlig fet gameplay og dritbrae filmer! Du har sikkert bare spillt første sekundet.. N00b og du sier faen meg ikke at jeg skal roe meg ned... KØDD n00b

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
Need for speed HP 2 var skuff, synes faktisk NFS 4 er mye bedre.

C&C REnegade, eller hva nå det førstepersons C&C spillet het, det var helt på trynet

 

Skulle akkurat til å nevne renegade selv. Ellers så synes jeg B&W, Unreal2 og C&C Generals er de som topper listen som jeg kommer på nå som er en stor skuff :grumpy:

Lenke til kommentar

FF8 var et bra spill,men det svarte langt ifra mine forventninger etter å ha spilt igjennom 7`eren ørten ganger.Så det var en ganske stor skuffelse ja.CM4 skuffet litt,Renegade er et drittspill..hmm flere?

Ja også NFS:Porsche eller hva det nå het..

Lenke til kommentar
Resident Evil 2

 

Er du helt dum? RE2 er det beste RE som er laget! Men jeg er enig i at C&C Generals og Matrix var totalt skuff. Flere spill er vel kansje Lord of the rings - The game og IGI2.

 

Ro ned cellene, jeg behøver ikke å være dum bare fordi jeg synes at RE2 var en skuffelse. Den er rett og slett for kort i forhold til 1'rn. Jeg kan vel si hva jeg vil.

 

Det er joe kjøss meg mye lengere enn resident evil 1 , da er det 4 forskjellige endings + bonus spill for kjøss.. Man kan også få BAZOOKA OG NY KLÆR OG Masse mer stasj.. Var så sinnsvakt fet gameplay og dritbrae filmer! Du har sikkert bare spillt første sekundet.. N00b og du sier kjøss meg ikke at jeg skal roe meg ned... KØDD n00b

 

ser det for mæ: "OOOH, fyrn min har fått sæ røde sokka, nu spilla æ gjennom alt på nytttt" :p

Lenke til kommentar
grunnen til at Team Fortress 2 ikke er kommet ut enno, er jo at spillet er basert på half-life 2 sin grafiske motor. Og siden half-life 2 har vert hemmeli i 3-4 år no så har du ikke hørt så mye til TF2 heller. Duke Nukem Forever har vel skifta grafikk motor 1000 ganger de og. Og vi bør vel ha lært oss nå at det ofte er vertd å vente lenge på et spill. Det tar tid å lage eit kvalitets spill....

Det er jo ingen god grunn. Begge spillet skulle kommet ut på midten av 90-tallet. Du må ikke komme her å si at Team Fortress 2 var planlagt å bruke Half-Life 2 motoren fra starten av, for det er bare tull.

 

Grunnen til at begge spillene jeg har nevnt har byttet grafikk motor så mange ganger er fordi de har brukt så lang tid på spillet at grafikken ville vært så dårlig at nesten ingen ville kjøpt det.

 

3DRealms har selv sagt det at det tar ikke så lange tiden å porte spillet fra en motor til en annen, så da kan du jo lure på hva de surrer med. :p

Lenke til kommentar

Ser flere nevner Need For Speed: Porsche. Hva er galt med det da? Har ikke spilt et bedre Need For Speed spill på PC. Ypperlig kontroll på bilen og alt det der. Selvsagt slår det ikke f.eks Colin McRae 2/3 eller RalliSport Challenge. Det er jo bare über bilspill. :D

Lenke til kommentar
Ser flere nevner Need For Speed: Porsche. Hva er galt med det da? Har ikke spilt et bedre Need For Speed spill på PC. Ypperlig kontroll på bilen og alt det der. Selvsagt slår det ikke f.eks Colin McRae 2/3 eller RalliSport Challenge. Det er jo bare über bilspill. :D

 

Helt enig, spillte mye nfs porsche, så herlig når du får alt til og sladder pent igjennom alle svingene og kjenner force feedback'en....

Lenke til kommentar
grunnen til at Team Fortress 2 ikke er kommet ut enno, er jo at spillet er basert på half-life 2 sin grafiske motor. Og siden half-life 2 har vert hemmeli i 3-4 år no så har du ikke hørt så mye til TF2 heller. Duke Nukem Forever har vel skifta grafikk motor 1000 ganger de og. Og vi bør vel ha lært oss nå at det ofte er vertd å vente lenge på et spill. Det tar tid å lage eit kvalitets spill....

Det er jo ingen god grunn. Begge spillet skulle kommet ut på midten av 90-tallet. Du må ikke komme her å si at Team Fortress 2 var planlagt å bruke Half-Life 2 motoren fra starten av, for det er bare tull.

 

Grunnen til at begge spillene jeg har nevnt har byttet grafikk motor så mange ganger er fordi de har brukt så lang tid på spillet at grafikken ville vært så dårlig at nesten ingen ville kjøpt det.

 

3DRealms har selv sagt det at det tar ikke så lange tiden å porte spillet fra en motor til en annen, så da kan du jo lure på hva de surrer med. :p

 

de venter på en ny kult film på høyde med Evil dead 3 til å stjele quotes av da, er det ikke opplagd? :lol:

Lenke til kommentar
de venter på en ny kult film på høyde med Evil dead 3 til å stjele quotes av da, er det ikke opplagd? :lol:

:lol::lol:

 

Da kan de vente lenge, for alt jeg vet så har ikke Bruce Campbell noen kickass filmer på gang med Sam Raimi. :D

 

Duke Nukem Forever har en midlertidig release dato for en eller annen gang i 2004. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...