Gå til innhold

Hva er din største spillskuffelse?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quake III Arena - Håpet det skulle bli en single-player tittel.

Quake 4 - id kan sakene sine grafikkmessig, men ramlet av på midten av 90-tallet når det gjelder gameplay og non-linearitet.

Doom III = Bø! og ekstremt kjedelig variant av Pac Man i DX9.1 3D.

Worms 2 - Ble plutelig altfor glossy og "søtt"

Heroes of Might & Magic IV - Ingen utvikling i gameplay og (igjen) for glossy

Duke Nukem Forever (eller Never, som det burde hete) - No show

Lenke til kommentar
Deus Ex 2. at gamespot klarte å gi dette spillet nesten samme karakter som #1 er litt spesielt.

9470189[/snapback]

Er det? Jeg synes 2'eren var mye bedre enn eneren.

9470224[/snapback]

 

AH! atte.. gargh! menne! Neeeei!

 

Se, mor, atter synger solen.

 

Flimze gru. Nippetyfooz.

 

 

Boom!

 

Sånn. Muskelkrampene begynner å miste taket, jeg kravlet meg akkurat ut av fosterstillingen jeg automagisk ble hensatt til da jeg leste *grøss* påstanden. Enten har vi vidt forskjellige kriterier for hva som gjør et godt spill, eller så er det der et grusomt og ondskapsfult forsøk på å skade sarte sjeler som min ved å komme med ufine spøker.

9477705[/snapback]

 

Du er ikke alene, jeg trodde galleblæra skulle dra fram akimbo hagler og gå løs på levra mi da jeg leste det der...

 

Riktignok var ikke DeusEx2 så stor skuffelse for meg, jeg hadde liksom sett for meg at det kom til å bli sånn, alle de gode gamle gutta fra orginalen var borte eller pressa inn under et stort hierarki av "art directors" og "PR Managers"osv osv.

 

Største skuffelsen for meg var nok Chrono Cross. Jeg mener, Chrono Trigger var et av de spilla jeg siden mine guttedager har helligholdt som det nermeste man kommer en gral innen action/adventure/rpg spill.

9507042[/snapback]

 

Alltid trodd at Chrono Trigger utelukkende var et RPG jeg... Jaja.

 

Har vel aldri blitt ordentlig skuffet av et spill. De spillene jeg kjøper har jeg alltid funnet ut masse om på forhånd. :hmm:

 

Ble ganske skuffet over Oblivion. Da mest fordi jeg ikke tålte level-scalinga, men også pga. de repetitive "main-quest" oppdragene.

 

Monkey Island 4 var også ganske skuffende. Det var bare aldri like morsomt som forgjengerne. I tillegg ble jeg litt skuffet over Majoras Mask i starten, men det gikk seg til etterhvert.

 

Ble også veldig skuffet over Metroid Prime: Hunters. Drittkjedelig singleplayer! Multiplayeren var ok, men fant ut at online skytespill på håndholdt ikke var min ting.

 

I nyerer tid ble jeg ganske skuffet over Gears of War. Singleplayeren var dørgende kjedelig, det eneste som redda den for meg var co-op på insane. Det var ganske moro. Personene var kjedelige, muskelsprengte stereotyper, og handlingen var så lite interessant at jeg ikke fikk med meg hva som skjedde, fordi jeg ærlig talt ikke brydde meg.

 

Se der. Jeg klarte visst å grave opp noen gaming-skuffelser allikevel :whistle:

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg trodde kom til å bli et skikkelig bra spill. Spesielt med tanke på det fengende navnet og bildet på coveret

9609556[/snapback]

 

Hehe... tror mesteparten av budsjettet må ha gått med til det, for tror ikke de brukte mye på selve spillet.

 

For min del var vel Fable en enorm skuffelse. Spillet oppfyllte så godt som ingenting av det som ble lovet.

Er med ett skeptisk når Peter M. går ut og reklamerer for Fable2 som skal bli alt Fable1 ikke var... nu vel, :roll: det sa han vel om Black&White2 også. Det hører vel egentlig med i skuffelses kategorien, men for min egen del gadd jeg aldri å bli engasjert i utviklingen av det spillet etter Fable.

 

Fant også Neverwinter Nights ganske skuffende. Forventet vel egentlig ett slags Baldurs Gate 3, og i forhold til den serien blei i alle fall enspiller delen antiklimatisk og uengasjerende. Men for all del et bra spill alikevel.

 

Må også nevne Bioshock. Ikke direkte dårlig det heller, men langt ifra så bra som jeg hadde håpet.

Endret av BzWarm
Lenke til kommentar
Bioshock - Hypet opp til skyene av alle reviews verden over, men det var ikke så utrolig som alle sa, skuffende.

 

Begynner faktsik å bli veldig enig, spillet ligger alleredet å samler støv (ikke bokstavlig da det er bestilt mellom steam). Største problemet er at det gjentar seg selv hele tiden og minner for mye om Doom3 både grafikk messig og spillmessig. Faktisk nesten Doom4 det her, om du ser på hvordan spillet er bygd opp.

Lenke til kommentar
Jeg trodde kom til å bli et skikkelig bra spill. Spesielt med tanke på det fengende navnet og bildet på coveret

9609556[/snapback]

 

Hehe... tror mesteparten av budsjettet må ha gått med til det, for tror ikke de brukte mye på selve spillet.

 

For min del var vel Fable en enorm skuffelse. Spillet oppfyllte så godt som ingenting av det som ble lovet.

Er med ett skeptisk når Peter M. går ut og reklamerer for Fable2 som skal bli alt Fable1 ikke var... nu vel, :roll: det sa han vel om Black&White2 også. Det hører vel egentlig med i skuffelses kategorien, men for min egen del gadd jeg aldri å bli engasjert i utviklingen av det spillet etter Fable.

 

Fant også Neverwinter Nights ganske skuffende. Forventet vel egentlig ett slags Baldurs Gate 3, og i forhold til den serien blei i alle fall enspiller delen antiklimatisk og uengasjerende. Men for all del et bra spill alikevel.

 

Må også nevne Bioshock. Ikke direkte dårlig det heller, men langt ifra så bra som jeg hadde håpet.

9609771[/snapback]

 

Hva i F...? Fable er et av det Beste spillet jeg har spillt, Klarer ikke og vente til toern!

Ja setningen ble litt feil :roll:

Lenke til kommentar

Utvilsomt Black & White på en god førsteplass. Husker jeg gledet meg så sinnsykt til det spillet, bare for å finne ut at det var en skuffelse..

 

Var ikke særlig imponert av Bioshock, heller ikke Medal of Honor: Airborne (ikke at det var så veldig mye skryt å høre om det da..).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...