Gå til innhold

Hva er din største spillskuffelse?


Anbefalte innlegg

S.T.A.L.K.E.R var tydligvis ikke ok en gang for meg, oppdragene jeg fikk til å starte med var døds kjedelige - gadd ikke få med meg poenget med dem en gang, personene så kjedelige at jeg ikke husket navn eller hva de haddet sagt. Pinlig dårlig grafikk og fysikk (på dine våpen og alle fiendene jeg så på den korte tiden jeg har spilt).

 

Vet at det finnes en del som faktisk liker det, men er ganske sikker på at de måtte kjempe godt for å klare å like det  :)

 

Nei, i steden for å utsette det til det uendlige burdet de lagt det på is, evnt gitt ut spillet i et annet navn og startet på scratch med ny teknologi på Stalker.

 

Det spillet samlet støv rimelig fort ja.

9506889[/snapback]

 

Grafikken i STALKER er ikke noe å skryte av, samt at spillet er ufattelig dårlig optimalisert og bruker mer ressurser enn hva du får igjen for det. Trenger og noen patcher for å kjøre passelig stabilt og den ramler ut alt for ofte.

 

Nei STALKER synes jeg var et meget lovende spill som ble rompekjørt total før release.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
S.T.A.L.K.E.R var tydligvis ikke ok en gang for meg, oppdragene jeg fikk til å starte med var døds kjedelige - gadd ikke få med meg poenget med dem en gang, personene så kjedelige at jeg ikke husket navn eller hva de haddet sagt. Pinlig dårlig grafikk og fysikk (på dine våpen og alle fiendene jeg så på den korte tiden jeg har spilt).

 

Vet at det finnes en del som faktisk liker det, men er ganske sikker på at de måtte kjempe godt for å klare å like det  :)

 

Nei, i steden for å utsette det til det uendlige burdet de lagt det på is, evnt gitt ut spillet i et annet navn og startet på scratch med ny teknologi på Stalker.

 

Det spillet samlet støv rimelig fort ja.

9506889[/snapback]

 

Grafikken i STALKER er ikke noe å skryte av, samt at spillet er ufattelig dårlig optimalisert og bruker mer ressurser enn hva du får igjen for det. Trenger og noen patcher for å kjøre passelig stabilt og den ramler ut alt for ofte.

 

Nei STALKER synes jeg var et meget lovende spill som ble rompekjørt total før release.

9507268[/snapback]

 

Må si meg enig i dette, får håpe de kommer ut med litt patches som retter på ting.

 

Det spillet jeg har VELDIG store forhåpninger til er Crysis! Hvis dette viser seg og være oppskrytt også så gir jeg opp grafikken og fortsetter kabalen. :D

Lenke til kommentar
*oh snap*

9506889[/snapback]

 

Grafikken i STALKER er ikke noe å skryte av, samt at spillet er ufattelig dårlig optimalisert og bruker mer ressurser enn hva du får igjen for det. Trenger og noen patcher for å kjøre passelig stabilt og den ramler ut alt for ofte.

 

Nei STALKER synes jeg var et meget lovende spill som ble rompekjørt total før release.

9507268[/snapback]

STALKER var stabilt og fint for meg, skaffet meg også en god del mods som fikset alt jeg ikke likte av spillet. Etter det så var det et svært bra spill. Grafikken la jeg ikke merke til, synes den var bra.

Lenke til kommentar
Ja jeg skjønner hva du mener. Crysis er vel "it" for PC for øyeblikket. Hvis det skuffer kan mange PC fantaster bli nedfor.

9508190[/snapback]

 

Ja, men har stor tro på at det blir ett brak i grafikken, ett annet spill som jeg også gleder meg til og få teste er Quake wars, men dette var en tråd om spillskuffelser så nå gir jeg meg, hehe.

 

Orm på Nokia er en SKUFFELSE, dør alltid :p

Lenke til kommentar
*oh snap*

9506889[/snapback]

 

Grafikken i STALKER er ikke noe å skryte av, samt at spillet er ufattelig dårlig optimalisert og bruker mer ressurser enn hva du får igjen for det. Trenger og noen patcher for å kjøre passelig stabilt og den ramler ut alt for ofte.

 

Nei STALKER synes jeg var et meget lovende spill som ble rompekjørt total før release.

9507268[/snapback]

STALKER var stabilt og fint for meg, skaffet meg også en god del mods som fikset alt jeg ikke likte av spillet. Etter det så var det et svært bra spill. Grafikken la jeg ikke merke til, synes den var bra.

9508243[/snapback]

 

Hvilke mods er det du har til STALKER?

:)

Lenke til kommentar
Hvilke mods er det du har til STALKER?

:)

9508262[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Amour_decay_mod

Extended_loot_mod

Nodegradenormalweapons

Stalker_quest_mod

Weather_overhaul

Endurancemod

No_time_limit_on_quests

Nodegradeuniqueweapons

Trader_mod(Kjøpe alle våpen, skaffet den mot slutten)

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Når var grafikken det viktigste i et spill :p ?

9508113[/snapback]

 

Grafikk er en del av hele bildet, om grafikken ikke fyller bollen og er gjennomført så daler spillet i alle fall for min del mye. Den trenger ikke være full av HDR og glitter, den trenger bare være gjennomført. Jeg verdsetter mye mer artistisk grafikk fremfor teknisk grafikk.

 

STALKER var stabilt og fint for meg, skaffet meg også en god del mods som fikset alt jeg ikke likte av spillet. Etter det så var det et svært bra spill. Grafikken la jeg ikke merke til, synes den var bra.

9508243[/snapback]

 

Jeg sier ikke at andre har samme mening som meg, jeg har mine erfaringer med STALKER, og fulgte godt med på det før release. Jeg deler bare mine meninger, fint at du har glede av spillet, men jeg hadde dessverre ikke den gleden av det som jeg hadde håpet jeg skulle få.

Lenke til kommentar
IGI 2

Daikatana

Unreal 2

Red Faction II

Neverwinter Nights (Blottet for den atmosfæren som gjorde Baldur's Gate serien til det den var) Men desidert et bra spill!

//FIFA Serien -> Hver gang det kommer ut nytt spill klarer de å ta vekk de kule tingene (fintearsenalet fra '99) og legge til mer lame ting )kontrollen i '03)...

//Aaah.... Må ikke glemme tidenes flopp/skuffelse: Tiberian Sun. 'Nuff said?

 

Føyer til flere etterhvert som jeg kommer på dem...

 

Athelas

936878[/snapback]

 

 

Er du smårar?

Red Faction 2 var jo DRITFETT! Vanvittig mye bedre enn eneren!

 

Men jeg er enig i at Neverwinter Nights var en skuffelse. Baldurs Gate serien var langt bedre.

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
IGI 2

Daikatana

Unreal 2

Red Faction II

Neverwinter Nights (Blottet for den atmosfæren som gjorde Baldur's Gate serien til det den var) Men desidert et bra spill!

//FIFA Serien -> Hver gang det kommer ut nytt spill klarer de å ta vekk de kule tingene (fintearsenalet fra '99) og legge til mer lame ting )kontrollen i '03)...

//Aaah.... Må ikke glemme tidenes flopp/skuffelse: Tiberian Sun. 'Nuff said?

 

Føyer til flere etterhvert som jeg kommer på dem...

 

Athelas

936878[/snapback]

 

 

Er du smårar?

Red Faction 2 var jo DRITFETT! Vanvittig mye bedre enn eneren!

 

Men jeg er enig i at Neverwinter Nights var en skuffelse. Baldurs Gate serien var langt bedre.

9517830[/snapback]

 

Red Faction 2 var balle.

Ingen sammenheng mellom den og enern, eneste var navnet, storyen var latterlig, det brakte ingenting nytt til forhandlingsbordet untatt en oppgradert grafikkmotor.

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
IGI 2

Daikatana

Unreal 2

Red Faction II

Neverwinter Nights (Blottet for den atmosfæren som gjorde Baldur's Gate serien til det den var) Men desidert et bra spill!

//FIFA Serien -> Hver gang det kommer ut nytt spill klarer de å ta vekk de kule tingene (fintearsenalet fra '99) og legge til mer lame ting )kontrollen i '03)...

//Aaah.... Må ikke glemme tidenes flopp/skuffelse: Tiberian Sun. 'Nuff said?

 

Føyer til flere etterhvert som jeg kommer på dem...

 

Athelas

936878[/snapback]

 

 

Er du smårar?

Red Faction 2 var jo DRITFETT! Vanvittig mye bedre enn eneren!

 

Men jeg er enig i at Neverwinter Nights var en skuffelse. Baldurs Gate serien var langt bedre.

9517830[/snapback]

 

Red Faction 2 var balle.

Ingen sammenheng mellom den og enern, eneste var navnet, storyen var latterlig, det brakte ingenting nytt til forhandlingsbordet untatt en oppgradert grafikkmotor.

9517850[/snapback]

 

 

Kule våpen, masse action, fete bosser også fikk du styre en diger, tøff robot :)

Lenke til kommentar

Neverwinter Nights 1 (NWN 2 turned out surprisingly OK), Oblivion (would rather replay Daggerfall, bugs and all), and *drumroll* BioShock (my personal disappointment of the decade). Hmm, all 3 on this list are rpgs. It's not that don't play fps, I just don't set my expectations very high with them, so I'll probably enjoy the hell out of Halo 3 when it finally arrives :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...