Gå til innhold

Hva er din største spillskuffelse?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SKUFF: S.T.A.L.K.E.R , Might and Magic IX, Ghost Recon: Advanced Warfighter.

 

Aldri blitt meir positivt overraska over eit spel enn når eg testa Morrowind :) Blei og litt positivt overraska over Rainbow Six: Vegas, moro på multiplayer.

Endret av jsol
Lenke til kommentar

S.T.A.L.K.E.R. - hadde aldri veldig store forventninger, men likte rett og slett aldri spillet.

 

Oblivion - kjøpte det etter all hypen det hadde fått, men merket raskt at dette ikke var min type spill.

 

GRAW - Samme grunn som Oblivion. Kommer aldri mer til å kjøpe taktiske skytespill i tredjeperson :p Skjønner at det skal være "realistisk", men var for mye sniking og hjemme seg enn action.

Lenke til kommentar
...Diablo 2

936851[/snapback]

 

Der ser du hvor forskjellige vi kan være, det er mitt største spill ever,

 

Min største skuffelse må være alle Need for speed spillene fra og med Porshe.

Hvor ble alle gode bilspill av? (Les, Lotus, NFS 1,2,3,4, Jaguar XJ220 osv...) Skuffende at bilspillene har blitt så kule, det er ikke det samme å kjøre en stylet japaner, som å kjøre ferrari og lamborgini, Jaguar....

Lenke til kommentar

Ble veldig skuffet overfor Mafia selv, men det var på grunn av kontrollene da jeg synes det nesten var helt umulig å få til et godt skudd :(

 

Nå må det vel også sies at jeg spilte det på Xbox og at dette er min mening så ikke bli sure hvis dere elsker spillet helt totalt :thumbup:

 

 

Bortsett fra kontrollene er spillet helt ok og jeg håper at Mafia 2 kanskje kan bedre seg litt kontrollmessig ;)

 

Ellers synes jeg at alle de nye nfs spillene er helt borti natta, har ikke i det hele tatt den samme følelsen jeg fikk fra de andre spesielt nfs Porsche som er nevnt i øvrige poster

Lenke til kommentar
Det der skriver du bare for å provosere mange på forumet?. Er selv ikke spesielt fan av spillet, men en stor skuffelse blir å ta i. Er ingen spill som jeg kan tenke på som så manga har spilt så mye.

9470175[/snapback]

 

Jeg må bare si meg enig, jeg hadde hørt mye godt om WoW og skulle forsøke dette. Lastet ned klienten og tok meg opp en måndes abonemang på en konto.

 

Jeg vet at det går tregt i starten, men da jeg ble level 20 Warrior og hadde ingen variasjon i questene eller hva jeg gjorde på de levlene, begynte det å briste for meg, jeg ble meget skuffet for spillet hadde fått gode lovord men for min del skuffet det enorm. Kjedelig som F, ensformige quester, plan grafikk. Med andre ord, det var ingen ting med spillet som var noe å rope hurra for.

 

Jeg har ennå ikke skjønt hva det er med WoW som er så fantastisk, det er for meg uforståelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...