Gå til innhold

Hva er din største spillskuffelse?


Anbefalte innlegg

Kan og føre det siste Finl Fantasy spillet på min liste over store skuffelser. Hadde hørt så mange lovord om det spillet, men da jeg prøvde det, ble jeg meget skuffet. Etter at jeg hadde sotti med det i 3 timer var historien fremdeles ikke kommet noe særlig igang, og det gikk for det meste på politiske premisser og idealer. Kjedelig, og frustrerende. Glad jeg ikke hadde betalt noe for det og kunne sende det i retur.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Deus Ex 2: Universal ammo, snikinga var så godt som borte, ingen RPG elementer, herpa historie, urrealistisk rekyl og dårlig sikte....

 

Oblivion: Dårlig level scaling og for få mennesker. Likte også dårlig det med de "store slaga". De store slaga vil si 5 soldater mot 15 demoner.....

 

Heroes of Might and Magic 5: Dette spillet sugde hardt, jeg trenger ikke å si mer. Figurene var bare noen feite klomper, både på kartet og i kamp.

Lenke til kommentar

Final fantasy og Metal Gear Solid 3. Begge skikkelig sære tåreperser som ikke falt i smak hos meg. Også veldig skuffet over fifa 07 til xbox 360. Hadde håpet at serien endelig skulle ta opp kampen med pro evo og gi oss noe nytt, men den gang ei.

Endret av arnegn
Lenke til kommentar
Halo.. Etter å ha hørt alle bable om hvor bra denne serien er og etter å ha sett de kule nye Halo 3 videoene som ble sluppet, måtte jeg bare kjøpe 1 og 2 for å spille gjennom de før Halo 3 kom til høsten. Men dette var neimen meg ikke verdt kjøpene, det var helt ordinære spill som blir overgått av en drøss med andre spill. Spillene er stappfulle av lange ensformige korridorer (spesielt Halo 2), og jeg sitter nå sliter meg igjennom 2'ern for å bli ferdig noe det virker som man aldri blir på slutten der. Jeg vil si at Halo 1 var bedre enn Halo 2.

8713140[/snapback]

 

Hvis du setter Halo inn i sammenheng med konsoll-spill som fantes på den tiden det kom ut på XBox, så fortjener nok Halo skryt. Personlig syntes jeg mye fungerte i Halo, sett bort ifra noen svært kjipe brett og korridorer som gjentar seg. Og når du fikk XBox med Halo og DoA til 1500 kr, så var det nesten verdt prisen bare for å spille Halo.

 

Halo 2 derimot er rett og slett et middelmådig spill, ja til og med på kanten til å være tvers igjennom kjipt. Halo 3 bør finne tilbake til gamle takter, ellers blir dette høstens desidert største mageplask.

Lenke til kommentar

Vet ikke akkurat om det er noen av mine største skuffleser, men allikevel.

 

F.E.A.R.

Dette ble jo hypet opp i skyene før det kom. Det skulle ha den råeste grafikken osv. osv. Grafikken syns jeg ikke var noe særlig. Den var god, men lyseffektene var dårlige. Gikk feks. inn i et rom hvor en PC skjerm var eneste lyskilde. Det hadde vært mer riktig hvis det var en liten lyskaster.

 

Quake 4

Her var det grafikken ute som gjorde at jeg ga opp etter kort tid. Det var også et gjennomsnittlig spill. Med grafikken ute mener jeg det statiske "backdroppet" som jeg førstegang så i Doom 1.

 

Bioshock

Dette ble jo testet diverse plasser, og mange va enige om at dette var det beste FPS du kunne få tak i, det var revlosjonerende.

Det var gjennomsnittlig syns jeg. Jeg spilte riktignok kun demoen, men de var ingenting som ga meg noe der.

 

Resident Evil spillene.

Har ikke prøvd alle, men regner med de er noenlune like alle sammen.

Disse spillene kunne vært så utrolig mye bedre hvis du hadde kontroll over kameravinkelen og at ting ikke gjikk så sakte.

Hvis du får en zombie på deg bruker du jo en evighet på å få han av igjen. Det samme med å reloade våpen. Det er vel kansje realistisk, men falt ikke i smak.

Lenke til kommentar

Gothic 3 , jeg kjente meg ikke igjen, alle de gode dialogene, ingenting var igjen, enkelte hovedpersoner har for eksemep byttet fra svart til hvit hudfarge, det er jo logisk.. Og for å snakke om alle buggene og det kjedelige kampsystemet. Rett og slett en skygge av sine forgjengere.

 

KotOR 2... Når jeg var ferdig trodde jeg nesten at jeg hadde kjøpt feil spill

Lenke til kommentar
Final fantasy og Metal Gear Solid 3. Begge skikkelig sære tåreperser som ikke falt i smak hos meg. Også veldig skuffet over fifa 07 til xbox 360. Hadde håpet at serien endelig skulle ta opp kampen med pro evo og gi oss noe nytt, men den gang ei.

9457235[/snapback]

 

MGS3?!?! :dontgetit:

Det er jo en av historiens beste spill ever :thumbs:

Jaja delte meninger.. du skal få synes hva du vil og jeg dømmer deg ikke ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...