Missnate Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Solnedgang på en fjelltopp i Enjadalen! Har ikke redigert noe på kontrast eller nivåer, bare fjernet noen flekker Vil gjerne ha noen tilbakemeldinger på dette bildet, da blir det jeg veldig glad! Endret 9. desember 2009 av Missnate Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg savner et motiv, det er ikke noe som virkelig fanger blikket mitt - altså sola gjør det, men den er jo bare i bakgrunnen. Du har en forgrunn som strekker seg innover, og en bakgrunn (fjellet med sola). Hva med et faktisk motiv, dette kan være en person, et tre, et par ski, you name it! Lenke til kommentar
MetteHHH Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg savner et motiv, det er ikke noe som virkelig fanger blikket mitt - altså sola gjør det, men den er jo bare i bakgrunnen.Du har en forgrunn som strekker seg innover, og en bakgrunn (fjellet med sola). Hva med et faktisk motiv, dette kan være en person, et tre, et par ski, you name it! Hmm - jeg regner med at fodsporene er motivet? Et menneske og en hund? For det første er fodsporene jo i fokus, og for den andet kunne de nemt være undgået ved at tage et skridt til højre. Så for mig at se, er dette et billede af to sæt fodspor, der leder ud af et øde solnedgangslandskab. Jeg kan godt lide det - men fodsporene er en smule rodede. Jeg tror det er fordi vinklen er så tæt på jorden. Hvis vinklen blev hævet lidt mere over jorden, kunne man nemmere følge sporene tilbage mod fjeldet og solnedgangen, og så ville motivet blive tydeligere. Solen er enormt flot! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå