Whitestar Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Jeg spurte en på Netshop om når man kunne forvente 5970. Her er svaret jeg fikk: "Hei. Det er umulig å si noe som helst om levering på dette kortet. Det er ikke mulig å fremskaffe noe sted hele verden. Ingen produsenter kan si noe om når de kan levere." Det ante meg at dette kom til å skje, gitt problemene med produksjonen av brikkene. Lanseringen av 5970 luktet papir lang vei. Mye vits å skryte på seg verdens raskeste kort hvis det ikke går an å oppdrive. Relatert artikkel: http://www.digitimes.com/NewsShow/MailHome...=PD&seq=213 Se også: http://www.fudzilla.com/content/view/16686/65/ Endret 10. desember 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Tja, det er jo ingen nyhet i dataverdenen. Har man ikke produktet sitt ute, om så bare i "ånden", så ligger man "bak" konkurrenten. Selv om konkurrenten kanskje gjorde det samme. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Vell vi hadde den store 45nm Quad tørketiden for noen år tilbake og nå har vi den store skjermkort tørken... Tørt er det og tørt vil det forbli takket være TSMC. Lenke til kommentar
insider Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Fikk mitt 5970 for 1 uke siden så det har kommet inn men blir ikke produsert mange nok til å mette behovet. Lenke til kommentar
Whitestar Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Fikk mitt 5970 for 1 uke siden så det har kommet inn men blir ikke produsert mange nok til å mette behovet. Hvor kjøpte du det? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Jeg har også fått. Kjøpte et av de to 5970 som kom på Komplett. The Ghost kjøpte vel det andre. Papirlanseringer er forøvrig ikke noe nytt. De er fullt mulig å få tak i, man må bare ha litt fantasi og erfaring Endret 10. desember 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Wii-lanseringen var vel likedan. Noen få fikk på lanseringsdagen, mens de fleste måtte vente i månedsvis på sin konsoll. Lenke til kommentar
AsbjørnI Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Det er flere HIS 5970 tilgjengelig på Komplett med bekreftet levering 16/12 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=513143 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Etter å ha fulgt med konstant fikk jeg tak i et på MPX til 4600kr(får det på døren i dag), utrolig vansklig å få tak i ja. Er ikke direkte Papir lansering da kortene i å for seg fungerer og selges, men de da ikke får gpuene som trengs. Endret 10. desember 2009 av simalarion Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Det er jo bare det at etterspørselen er større enn tilførselen. Som nevnt over så har enkelte brukere på dette forumet vært så heldige å skaffe seg ett slikt kort. Men i Norge vil kun ett fåtall av de som vil ha 5970 få tak i ett pga de ikke klarer å levere i samsvar med hvor mange det er som vil ha kortet. Lenke til kommentar
insider Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Fikk mitt 5970 for 1 uke siden så det har kommet inn men blir ikke produsert mange nok til å mette behovet. Hvor kjøpte du det? Fra MPX, betalte 4200 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Jepp, de skal ha kreditt for å ikke skru prisene i taket. Hjalp lite for min del for valgte Tollpost som jeg pleier å gjøre hos komplett for de er billigere 90 kr og leverer pakken i butikken der jeg bor. Mpx-Tollpost skulle ha 469 kr, Tollpost forklarer at det er MPX som justerer den prisen, prøver å forklare MPX KS at de kalkulerer helt feil på fraktpris her, men de forstår overhodet ikke hva jeg snakker om i følge svarene. 469 kr for frakt som tar 3 virkedager fra Sandefjort til OSLO edit avbestilte selvsagt ikke selv om jeg så den syyke fraktprisen, haddet jo trossalt en godkjent 5970 bestilling inne, dere vet jo hva det betyr hehe. Endret 10. desember 2009 av simalarion Lenke til kommentar
Whitestar Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Det er flere HIS 5970 tilgjengelig på Komplett med bekreftet levering 16/12 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=513143 Ja, jeg så det også. Bestilte et i dag. Ser ut som jeg skrek for tidlig. Måtte bare lufte litt frustrasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå