stoff3r Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Nå har jeg sett meg lei på at hverken linker til produkter i prisguiden (for eksempel fra deres egen julekalender) og prisguiden i seg selv ikke virker eller mangler mange ting. Jeg vet at dette har blitt tatt opp tusen ganger før, men det får da være måte på? Ja jeg vet at det ikke er noen menneskerett å ha tilgang til en god prisguide, men Norges største teknologi-nettverk er samlet om en eneste slik tjeneste, da går det nesten ikke an at den ikke lenger fungerer. Kan noen fortelle meg hvorfor den nye alpha-versjonen påvirker de gamle sidene i så måte at de også nå er ubrukelige? Nå er det julehandel for folk flest, og jeg ser ikke bort i fra at mange nettbutikker taper salg på at prisguiden ikke fungerer. Det virker som om de som lager den nye prisguiden har vært livredd for at den ikke skal se nok "web 2.0"-aktig ut, og har dermed bombardert den med diverse "twitter this", "digg that", "del på facebook" og masse slikt tull, og glemt at de lager en tjeneste som skal vise produkter med priser og spesifikasjoner oversiktelig og gjerne med mye informasjon per side. Per i dag er prisguiden er prakteksempel på dårlig web-design og uoversiktelig og vanskelig navigering, for ikke å snakke om at den totalt ignorerer aksepterte og velfungerende grensesnitt som alle er vant med å bruke på nett. Det er en grunn til at folk klager på den nye prisguiden, og jeg bryr meg ingenting om den ser helt "twenty-ten" ut nå, enkelte ting var rett å slett bedre før. "Null treff Det ble ikke funnet noen resultater for søkeordene logitech 518" Takk for meg ! Lenke til kommentar
RBW Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hepp og takk for tilbakemeldingen! Jeg antar det er en grunn til at du poster under tilbakemeldinger til redaksjonen og ikke under tilbakemeldinger til prisguide? Vi i redaksjonen kan nemlig ikke gjøre så veldig mye annet enn å bringe bekymringene videre til de som bestemmer. Men det har vi alt gjort, du er ikke alene. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Da var det verdt det. Ja jeg håpet kanskje å gjøre dere i HW litt frustrerte i tilleg slik at dere maste på prisguide folka Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Ah! Så det er ikkje berre eg som slit med prisguiden! Eg har nettopp sendt ein e-post til dei og bedt dei om å gå tilbake til v. 1.1 av prisguiden. Den fungerte jo heilt glimrande. Dvs. den gjorde det heilt til dei begynte å kødda med den òg, tilsynelatande. No fungerar i alle fall ikkje handlevognene i den versjonen. Endret 10. januar 2010 av Asbjeurn Lenke til kommentar
RBW Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Nei, du er heller ikke alene. Vi på HW sliter fryktelig vi også, ikke minst med handlevognene i prisguiden som brukes til anbefalingene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå