Gå til innhold

Den som er kjapp kan nå skaffe en billig Sony DRU500A


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når man får en flunkende ny NEC-1300 for 200kr mindre? Tror ikke det, nei.

 

Jeg har Sony'n, og kan ikke annet enn å anbefale den på det sterkeste. Demo-varer fra Komplett; pleier ikke det å være helt kurante greier? Det er jo full reklamasjonsrett på disse også.

 

Uansett disse går for ca en høvding mer til vanlig. Men jeg ser også at Komplett skal begynne å selge denne som Bulk for kr 2270.

Lenke til kommentar

Burde vel kanskje gjort oppmerksom på det i min første post, NEI jeg er ikke ansatt, og har forøvrig ingentin med komplett å gjøre, bortsett fra at jeg fra tid til annen handler varer derfra, hvis de kan gi meg et bedre tilbud enn andre, på en vare jeg ønsker.

 

Det er snakk om en stk. brenner, som jeg av min gode vilje forsøkte å gjøre oppmerksom på. Tror ikke dette gir så stor innvirkning på årsresultatet til Komplett :wink:

Lenke til kommentar
Okay, men nå fant du det ut hvertfall. Skjønner deg godt jeg, for jeg er så trøtt at jeg holder på å falle ut av stolen her jeg sitter!

 

*sovne*

 

LOL. Ja jeg får skylde på at jeg var trøtt :wink:

 

Hva med denne da? Sony DVD-brenner DRU500AX, IDE, Bulk 2270kr :roll: Helt ny.

Vet nå ikke om den var billig den du foreslo gustav. Nero har eg kjøpt.

 

Jeg oppdaget først i ettertid at de har begynt å selge den som bulk, og da kan det kanskje være et vel så godt alternativ. Tror faktisk ikke jeg ville betalt en høvding for tilleggspakken du får i retail-versjonen, hvis jeg hadde valget (men det hadde jeg ikke dengang jeg kjøpte den). My DVD er OK program, men jeg har bedre alternativer fra før. De andre programmene hadde jeg.

Lenke til kommentar

Jeg tror heller ikke at dette alene, påvirker årsresultatet i særlig grad. Likevel er det litt rart at du har en forkjærlighet for Komplett. :-? Hvis jeg ser et "bra" tilbud, så har jeg ikke et veldig behov for å legge det ut her på forum. :wink: Hvis jeg anbefaler varer og priser, så henviser jeg til Microplex, PS Dat... etc. Ikke èn butikk. Det vekker noen misstanker vet du :-?

Lenke til kommentar
Jeg tror heller ikke at dette alene, påvirker årsresultatet i særlig grad. Likevel er det litt rart at du har en forkjærlighet for Komplett. :-? Hvis jeg ser et "bra" tilbud, så har jeg ikke et veldig behov for å legge det ut her på forum. :wink: Hvis jeg anbefaler varer og priser, så henviser jeg til Microplex, PS Dat... etc. Ikke èn butikk. Det vekker noen misstanker vet du :-?

 

Det er bra du er årvåken, fortsett med det! Siden jeg har mistankens lys så kraftig kastet på meg er jeg nødt til å henvise til denne lenken:

 

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...2606&highlight=

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...