Gå til innhold

Scrapheap!

power

Anbefalte innlegg

Apropos søppel.. De som ikke har hørt om Scrapheap bør få med seg det.. Genialt program.. Går klokken 21:00 (hvis jeg ikke husker galt (du bør sjekke det (jeg er ikke flink til å huske))).. På discovery...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Scrapheap er et konge program.

Det handler om at to lag er på en motor skrothaug, så skal de bygge visse ting ut av det de finner. Til nå har jeg sett snøscootere, monstertrucks, dragracer og flere ting. husker ikke alle.

Lenke til kommentar
LOL! Noen som så det på tirsdag (28.05)? Jeg måtte le godt da de spillte den ensomme fiolin sangen til de rullestol folka..  :lol:

Jau.. the chairmens starta litt dødt, men det var fa3n meg nærme på slutten.

Tenk om jaguar-laget hadde tapt da.. Hvilket nederlag...

Lenke til kommentar
LOL! Noen som så det på tirsdag (28.05)? Jeg måtte le godt da de spillte den ensomme fiolin sangen til de rullestol folka..  :lol:

fan, den må jeg få med meg. jeg gikk glipp av den pga en clan fight :cry:

Lenke til kommentar

Scrapheap er helt genialt, d skal sies!! de har jo mekket alt mulig;

kanoner, torpedoer, katapulter, tankser, båter av ymse slag (ubåter), fly(seilfly..), raketter, drag-racing biler, monstertrucks, vinddrevet kaffekvern..., dampdrevne biler, modellfly,

og masse masse mer som jeg ikke kommer på... :wink:

Lenke til kommentar

Det programmet er baqre så genialt! Har bare sett det en gang, men skal begynne å se på det fast nå! Det er så rått, jeg så de skulle lage en u-båt engang, sykt!

Det er vilt hva de klarer å lage av bare skrap!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...