power Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Apropos søppel.. De som ikke har hørt om Scrapheap bør få med seg det.. Genialt program.. Går klokken 21:00 (hvis jeg ikke husker galt (du bør sjekke det (jeg er ikke flink til å huske))).. På discovery... Lenke til kommentar
Term Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Scrapheap er et konge program. Det handler om at to lag er på en motor skrothaug, så skal de bygge visse ting ut av det de finner. Til nå har jeg sett snøscootere, monstertrucks, dragracer og flere ting. husker ikke alle. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 jepp, og ikke glem båt! Kongeprogram Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Ubåt Artig hva de kan få til. Men tror ikke den samme søplehaugen kan finnes her Lenke til kommentar
Term Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Ubåt Artig hva de kan få til. Men tror ikke den samme søplehaugen kan finnes her Ja det stemmer. ubåten så jeg også...selv om det var dårlig til fart de fikk på dem da Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 /me digger Scrapheap. Sitter klistret til TV-skjermen hver tirsdag kl. 2100 (nye episoder) og hver lørdag og søndag kl. 1300 (gamle episoder). Det står ganske mye info om Scrapheap på websiden til The N.E.R.D.S., et lag som deltok i den 3. Scrapheap-sesongen. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Jeg digger det programmet jeg! Ser på det på Discovery på tirsdager jeg. Skikkelig tøft det! Lenke til kommentar
uranus Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Jeg digger det programmet jeg! Ser på det på Discovery på tirsdager jeg. Skikkelig tøft det! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 å det er det. det er dritfett. Lenke til kommentar
power Skrevet 28. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2003 LOL! Noen som så det på tirsdag (28.05)? Jeg måtte le godt da de spillte den ensomme fiolin sangen til de rullestol folka.. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 LOL! Noen som så det på tirsdag (28.05)? Jeg måtte le godt da de spillte den ensomme fiolin sangen til de rullestol folka.. Jau.. the chairmens starta litt dødt, men det var fa3n meg nærme på slutten. Tenk om jaguar-laget hadde tapt da.. Hvilket nederlag... Lenke til kommentar
Term Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 LOL! Noen som så det på tirsdag (28.05)? Jeg måtte le godt da de spillte den ensomme fiolin sangen til de rullestol folka.. fan, den må jeg få med meg. jeg gikk glipp av den pga en clan fight Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Canabizzen digger det proggiet.. Men det går jo på Lørdager kloka 01 elns åsså? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Sorry for at det kom to innlegg fra meg....fikk ikke sletta den ene fordi en svarte så fort at jeg ikke rakk det. Scrapheap er liksom et sånt program hvor de bygger biler osv. på dynga. Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Scrapheap er helt genialt, d skal sies!! de har jo mekket alt mulig; kanoner, torpedoer, katapulter, tankser, båter av ymse slag (ubåter), fly(seilfly..), raketter, drag-racing biler, monstertrucks, vinddrevet kaffekvern..., dampdrevne biler, modellfly, og masse masse mer som jeg ikke kommer på... :wink: Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Det programmet er baqre så genialt! Har bare sett det en gang, men skal begynne å se på det fast nå! Det er så rått, jeg så de skulle lage en u-båt engang, sykt! Det er vilt hva de klarer å lage av bare skrap! Lenke til kommentar
power Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 Noe dere scrapheap fans bør få med dere er Thunder Races.. Det går 14:00 på lørdag.. Der for 3 lag £800 til å fullføre en oppgave... Alltid morro å se på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå