TiNuSsS Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hei Nå har hovedkortet mitt blitt ødlagt, så jeg skal kjøpe meg nytt. Hvilket ville dere anbefale? - Socket 775 - Må ha Gblan kort. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Hvilken cpu har du? Hvilket skjermkort og hva bruker du pcen til? Hvor mye ram og hvilket OS? Edit: Leste ikke sig. Greit å legge til om du skal klokke eller bare kjøre alt på stock. Endret 9. desember 2009 av War Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Det er sikkert den PCen som står i signaturen hans. Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Hvilken cpu har du? Hvilket skjermkort og hva bruker du pcen til?Hvor mye ram og hvilket OS? Edit: Leste ikke sig. Greit å legge til om du skal klokke eller bare kjøre alt på stock. Intel Core Duo E6600 @ 2,40GHz socket 775 som sagt tidlgere i tråden. 2GB RAM, XFX 9800GTX + Turbo 512 MB Og det er stort sett gaming ja Lenke til kommentar
War Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Hold deg unna Nforce. Gigabyte med intelbrikkesett er ganske bra. Nevn en pris, 400? 1000? 1700? Hvor mange spor trenger du ? PCI ? pci-e X. ol. Bruker dvd-rom/brenner stat-kabel? Harddiskene også? Endret 9. desember 2009 av War Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Hold deg unna Nforce.Gigabyte med intelbrikkesett er ganske bra. Nevn en pris, 400? 1000? 1700? Hvor mange spor trenger du ? PCI ? pci-e X. ol. Bruker dvd-rom/brenner stat-kabel? Harddiskene også? Jeg har likt ASUS og det er det jeg har hatt frem til nå på alle mine pc-er men kan jo se litt Pris nei rundt 1000 lappen da? PCI, vet ikke hvor mange spor jeg trenger av det, har vel egentlig ingen kort som bruker det Men jeg trenger vel 2 pci ex 16 :-) Lenke til kommentar
War Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Det kunne være at du hadde noen pci-kort for eks lydkort ol. Har aldri hatt asus på mine 133 nybygg så her får noen andre anbefale. Lenke til kommentar
BAT Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Dette er et kort som ofte blir anbefalt. Asus P5Q Deluxe Test hos Hardware.no Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Det kunne være at du hadde noen pci-kort for eks lydkort ol. Har aldri hatt asus på mine 133 nybygg så her får noen andre anbefale. Nei, men det er bare og komme med tips, tar gjerne i mot alt av tips samme hvilket merke det er :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå