Gå til innhold

Fenomen på himmelen i Nord-Norge klokken 07:45 9. Des

180 stemmer

1. 1. Hva var det der?

• Russisk rakett
      110
    • Vitenskapelig showoff
      4
    • CERN
      1
    • Aliens
      7
    • Xenu
      9
    • Dimensjonsportal
      14
    • Forvarsel 2012
      3
    • Ionospheric heater (skal tydeligvis lage kunstig nordlys)
      3
    • Optical SETI
      0
    • Prøveutskyting av en moderne versjon av noas ark som skal ta politikere og høytstående personer til en annen planet så de ikke dør i 2012.
      15
    • Noe skummelt
      14

Anbefalte innlegg

Det har begynt å svirre noen rykter om at dette var et stunt laget av en eller annen studentgjeng der oppe.

Egentlig veldig synd om det viser seg å stemme. Jeg kunne godt tenkt meg et skikkelig mysterium nå...

Jepp de brukte vel en prosjektor med 900000000000kW sparepære kjøpt på rema 1000 :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå vet jeg hva det er. Det er prøveutskyting av en moderne versjon av noas ark som skal ta politikere og høytstående personer til en annen planet så de ikke dør i 2012.

Du opererer med flere teorier ser jeg. Liker at du er open-minded:)

Hva skjedde med Xenu?

Det har vært artig å følge tråden hittil. Min favoritt så langt må være Morgan Freeman-teorien...

Lenke til kommentar
Nå vet jeg hva det er. Det er prøveutskyting av en moderne versjon av noas ark som skal ta politikere og høytstående personer til en annen planet så de ikke dør i 2012.

Du opererer med flere teorier ser jeg. Liker at du er open-minded:)

Hva skjedde med Xenu?

Som alle gode vitenskapsmenn modifiserer jeg mine teorier når nytt datamateriale blir tilgjengelig.
Lenke til kommentar
Det har vært artig å følge tråden hittil. Min favoritt så langt må være Morgan Freeman-teorien...

Vennligst vis vei til nærmeste Gravity-Gun. Skulle så gjerne bært bort noen gamle PCer fra kontoret mitt. *ZAP*

hehe

Men det er som er så dumt er at noen bestandig må komme med en plausibel forklaring til slutt... Hvorfor er det sånn? Hvorfor kan vi ikke få ha noen mysterier?

Edit: Gordon selvsagt! Ikke Morgan.... Svarte :p

Lenke til kommentar

Men her er svaret: Til slutt fant NRK Nordland svaret hos Nordlysobservatoriet i Tromsø. Lyset kom fra en rakett som ble skutt opp fra Kvitsjøen i Russland.

– Raketten har trolig kommet ut av kontroll og eksplodert. Det spesielle spiralformede lysmønsteret kommer av at sola skinte på drivstoffet som lekket ut, forklarte Truls Lynne Hansen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...