Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Rare og absurde drømmer i innsovningsfasen! Agurker som løper, poteter som flyr...


Gjest Per-Erik

Anbefalte innlegg

Gjest Per-Erik

Ofte da jeg ligger i senga og er i ferd med å sovne så får jeg absurde drømmer eller tanker. Kan for eksempel være en agurk som danser og løper etter poteter, steiner som faller ned fra stup, hoppende senneps-tuber...

Ja, totalt absurde og meningsløse tanker/drømmer! Men egentlig ser jeg på det som nokså komisk, å må små-le for meg selv da jeg våkner eller lukker opp øynene :grin2: Det rare er at jeg ikke vet om jeg sover eller ikke når dette skjer. Skjer alltid i innsovningsfasen :p

 

Jeg er en gutt på 18 år.

 

Er jeg svært unormal? Schizofren? Paranoid? Totalt skutt i hodet?! Eller normal??!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Mr.Skutt i Hodet
Haha, you made my night :!:

 

Etter slike rare drømmer hadde jeg nok vurdert klara klok :tease:

 

Haha! :lol: Var det jeg var redd for :confused:

 

Kan jo legge til noe mere: Det som er rart er at det ofte er agurker i drømmene. Agurker!

Og samtidig som jeg drømmer at agurken danser eller løper etter poteter så tenker jeg ofte "agurken løper etter poteter" eller "agurken danser"

 

Kort fortalt: Det jeg ser i drømmen tenker jeg også. "Agurken hopper" hvis jeg drømmer om en hoppende agurk for eksempel.

 

Men nå er det ikke alltid det handler om agurker. Kan handle om nesten hva som helst. Av og til gjenstander som svever rundt i tomme intet.

 

Jeg må være meget unormal! :ph34r:

Lenke til kommentar

Har det litt som deg, jeg drømmer absurde ting til vanlig, Men når jeg ligger og slapper av og er i nærheten av sovne, kan jeg ha noen syke bilder oppi hodet. Det kan være sånn at jeg tenker en følelse eller ser noe så rart og merkverdig men når jeg setter meg opp og tenker over det skjønner jeg ikke tanke.(best forklaringen jeg klarte). Så er detta en drøm eller bare tankene som spiller meg et puss? Synes det er merkelig selv, ettersom du TS også oppfatter dette som å ikke være en slags drøm men heller det du tenker?

Endret av Foror
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...