Haansi Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Mitt første bilde på lenge her nå, så vi får se hva dere synes. Er et bilde tatt av min egen Audi S3, i et parkeringshus her i Førde. Mvh, Hans Frederik Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Bilen er for mørk, og den gule fargen kommer ikke godt frem idet hele tatt. Spesielt siden nærmest kamera som ligger i skygge blir altfor mørk. Så lyssetting er noe kan jobbe med her føler jeg. Liker heller ikke at jeg kan se åpningstidene til den lokale matbutikken/kjøpesenter eller hva det nå er. At du har satt bilen i lyset inne i parkeringshuset er kult nok, men det blir altså for mørkt. Spesielt på den nærmeste siden. Ser også ut som du har lens flare. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg er enig med personen over om at gulfargen ikke kommer spesielt godt fram, så tittelen blir kanskje litt feil. Men jeg liker egentlig lyset ellers veldig godt; skyggene er veldig fascinerende å se på. Egentlig er det de som gjør at jeg liker bildet - bilen hadde egentlig ikke trengt å være der. Men de åpningstidene ser litt teite ut, og kan med fordel tas vekk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå