SuKa Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Har prøvd å søke litt rundt og prøvd tips folk gir, men uten hell. Fikk tilsendt et spill av en kompis som han selvfølgelig hadde skaffet på lovlig vis og hadde alle rettigheter til å dele Men da jeg opnet mappen møtte jeg på et problem, for mappen var bare full av filer med navn type *spillnavn*.r01, *spillnavn*.r02 og så videre opp til 56, og til slutt en vanelig RAR fil som bare het *spillnavn*. Hvordan får jeg dette spillet til å virke? Jeg leste en plass at dette var rar filer, men visst det er feil må dere bare si ifra så jeg kan endre trådnavn. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Bruk f.eks. WinRar til pakke ut filene og følg instruksjonene som garantert ligger vedlagt i en tekstfil. Hvis det pakkes ut til en .iso-fil eller noe så må du enten bruke DeamonTools (eller et lignende program) til å mounte filen som et drev, eller brenne det ut på DVD/CD. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Ingen tekstfil med, og jeg prøvde å opne dem i 7-zip, men det kommer bare opp errors. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå