Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal man gjøre?

Gjest Guest_j24_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_j24_*

Ja her sitter jeg og har store vansker med å komme over en gutt som jeg ikke har hatt noe på gang med i de hele tatt. Det hele begynte med at jeg traff han første skole året. Han virktet så hyggelig, flørtende på alle mulige måter. På fester så var jeg den eneste jenta han snakket med, flørtet med og tullet med.Det var en gang da vi skulle hjem fra en fest så ba han me være igjen med han, noe som var så vanskelig siden alle vennene våre maste om at vi skulle dra hjem så da måte vi det.

Jeg er en av de jentene som aldri har hatt problemer med gutta. Mange gutter ber meg med ut og det er alltid gutter rundt meg. Så kom han i bildet. Han er fantastisk på alle mulige måter det er bare det at jeg ikke skjønner meg på han! Han flørter alltid på fester, etter fylla så snakker han til meg på facebook chaten en del. Noen ganger når jeg tar kontakt så virker han litt kald. Jeg vet ikke hva det er med han i det hele tatt. Han er ikke av den sjenerte typen, og det ser heller ikke ut som om han har problemmer med andre jenter. Tror bare ikke han liker meg i det hele tatt. Det var en gang vi satt å snakka i 6 timer over facebook å tulla osv. dagene etter det virker han kald.

Jeg er 23 og han er 24 så vi er ikke akkurat unge heller. Så han på skolen forleden dag og ansiktsuttrykket hans var så rart når han så meg. Han gikk forbi meg 4 ganger ( dvs jeg så på pcen min og ville ikke se opp men viste han gikk forbi ) siste gangen han gikk forbi så sa han så gøyt hallo at hele skolen hørte han tror jeg. Ellers så har han ikke tatt så mye kontakt lenger. Han er alltid hjemme. Så jeg regner med at han har noe på gang med noen andre. Alt jeg vil er å glemme han.

Jeg har nå tenkt å gii opp den her gutten. Jeg har det helt fint med å treffe andre gutter og det er ikke noe problem med det, problemmet mitt er at jeg ikke klarer å få han ut av tankene mine! Jeg vil heller ikke si til han at jeg liker han. det er uaktuelt for min del.

Tips til hvordan man kan glemme en gutt som man nesten ikke ser i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så du vil glemme han fordi du _tror_ at han har noe på gang med noen andre? Du vil glemme han på grunn av en mistanke, ja kanskje til og med en feiltolkning?

Hvis du er så opphengt i han så syns jeg du skal prøve deg og finne ut av han først, så kan du evt glemme han når du er 100% sikker på at han ikke er intressert.

For alt du vet er han bare en sjenert fyr som ikke tør å ta sjangsen på å flørte med deg mer enn på fest. Han prøver i hvert fall å si hei når han går forbi, men det hjelper jo lite når du ikke ser opp på han når han går forbi en gang. :)

Prøv å søk litt øyekontakt med han, og send han noen smil. Vær tydelig selv og prøv på å få i gang litt skikkelig flørting.

Jeg ser ingen verdens grunn til at du skal gi han opp før du er helt sikker på at han ikke er intressert. Jeg vil tippe at han ikke tør å ta dette videre fordi du ikke virker intressert nok. :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_j24_*
Så du vil glemme han fordi du _tror_ at han har noe på gang med noen andre? Du vil glemme han på grunn av en mistanke, ja kanskje til og med en feiltolkning?

Hvis du er så opphengt i han så syns jeg du skal prøve deg og finne ut av han først, så kan du evt glemme han når du er 100% sikker på at han ikke er intressert.

For alt du vet er han bare en sjenert fyr som ikke tør å ta sjangsen på å flørte med deg mer enn på fest. Han prøver i hvert fall å si hei når han går forbi, men det hjelper jo lite når du ikke ser opp på han når han går forbi en gang. :)

Prøv å søk litt øyekontakt med han, og send han noen smil. Vær tydelig selv og prøv på å få i gang litt skikkelig flørting.

Jeg ser ingen verdens grunn til at du skal gi han opp før du er helt sikker på at han ikke er intressert. Jeg vil tippe at han ikke tør å ta dette videre fordi du ikke virker intressert nok. :)

Det som er greia er at jeg ikke vil bli såret. Han er bare en av de gutta som lett kunne ha såret meg på den måten. Jeg har en grunn til å tro han har noen andre hjemme. det er ei jente som alltid skriver til han over facebook og setter på liker statusene hans osv.

Grunnen til at jeg vet han ikke liker meg på den måten som jeg liker han er at noen ganger så kan han virke likegyldig over facebook chaten. Svare kort osv. Jeg skal gi dere ett eks. Det var en gang jeg skrev til han så hadde han skrevet vettu hva jeg skulle akkurat legge meg nå. god natt.. hallo? du legger deg ikke hvis du liker jenta da blir du nok der å snakker med henne.

Det er bare rart mellom oss.. Nei han er ikke en av den sjenerte typen.. så spørsmålet mitt er hvordan glemme den her gutten?

Lenke til kommentar

Kanskje et dumt spm, men hva med å bare spørre om han er single eller ei?

Han er alltid hjemme. Så jeg regner med at han har noe på gang med noen andre. Alt jeg vil er å glemme han.

wow sier bare eg, og ta slike konklusjoner bassert på at han er mye hjemme er å ta litt vell hardt i.

Hør heller på det smurstafa sier.

Det var en gang jeg skrev til han så hadde han skrevet vettu hva jeg skulle akkurat legge meg nå. god natt.. hallo? du legger deg ikke hvis du liker jenta da blir du nok der å snakker med henne.

Er mange grunner vil eg tro, for at han sa god natt. Betyr ikke nødvendigvis at han ikke liker deg bare at han feks MÅTTE legge seg da for han skulle noe dagen etterpå. Ville hvertfall ikke bygget så mye på det han sa.

Men virker som du bare vil komme over han, og tror ikke det er en oppskrift på å glemme noe du liker/ikke liker.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_j24_*
Det var en gang jeg skrev til han så hadde han skrevet vettu hva jeg skulle akkurat legge meg nå. god natt.. hallo? du legger deg ikke hvis du liker jenta da blir du nok der å snakker med henne.

? Mener du det her seriøst?

Ja jeg gjør vist det.. Det var ikke akkurat sånt jeg mente det men jeg mente det han kunne ha snakket med meg litt før han la seg. Det var en veldig rar situasjon.Bare skjønner ikke hvorfor han snakket med meg over facebook i 6 timer hvis jeg bare var en random jente.. Jeg skjønner meg ikke på gutter? jeg vet ikke kanskje han gjør det med mange av sine venninner..

Lenke til kommentar

Pfffffft... Du skjønner deg ikke på gutter... For noe tull.

Jeg blir smålig provosert av å lese dette, jente på 24 (!) år. Ikke er jeg i humøret til å skrive et langt innlegg hvor jeg legger ut om det ene og andre som jeg leser her, men dette vil jeg vertfall si til deg:

Fiks dette:

Jeg vil heller ikke si til han at jeg liker han. det er uaktuelt for min del.

Hvor kostbar er du egentlig? Betyr skallet ditt så mye for deg at du lar dette ligge å gnage og spise deg opp innvendig i stedet for å ha litt baller og ta en sjanse? Gjør du sånn som dette til vanlig? Tar du aldri grep om ditt eget liv og finner ut hvor du vil?

Jeg kan si deg at du vil aldri klare å oppnå det du ikke engang prøver å oppnå.

"Han er fantastisk på alle mulige måter" men "jeg har nå tenkt å gii opp den her gutten. Jeg har det helt fint med å treffe andre gutter og det er ikke noe problem med det". :dontgetit:

"Det var en veldig rar situasjon". Nei, for svarte. Situasjonen var ikke rar. Den var slik den var. At den var "rar" kommer av at du kaller den det.

Hvis en gutt snakker med deg på Facebook i 6 timer, stadig går forbi deg og prøver å oppnå kontakt, samt brøler for å få oppmerksomheten din, flørter og bare snakker med deg på fest - DUH, da er han interessert. Og hva er det som gjør deg blind for dette? Bakover-rasjonaliseringer som "kanskje han gjør det med mange av sine venninner" og "han er alltid hjemme så jeg regner med at han har noe på gang med noen andre" og "han liker meg ikke fordi han la seg midt på natta i stedet for å snakke med meg" og "han har allerede ei jente å stappe kuken i fordi hun alltid "liker" alle Facebook-statusene hans" og "han liker meg ikke fordi han av og til svarer kort på Facebook-chatten". Alle disse tankene gjør du deg. Hvorfor? Fordi du er pisseredd for å muligens måtte innse at ikke 100% av Jordens penisbærende befolkning digger deg.

Det som er greia er at jeg ikke vil bli såret.

Blærh, bull.

VÅKN OPP JENTE, DU ER 24 ÅR! Livet har du bare en gang.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_j24_*
Pfffffft... Du skjønner deg ikke på gutter... For noe tull.

Jeg blir smålig provosert av å lese dette, jente på 24 (!) år. Ikke er jeg i humøret til å skrive et langt innlegg hvor jeg legger ut om det ene og andre som jeg leser her, men dette vil jeg vertfall si til deg:

Fiks dette:

Jeg vil heller ikke si til han at jeg liker han. det er uaktuelt for min del.

Hvor kostbar er du egentlig? Betyr skallet ditt så mye for deg at du lar dette ligge å gnage og spise deg opp innvendig i stedet for å ha litt baller og ta en sjanse? Gjør du sånn som dette til vanlig? Tar du aldri grep om ditt eget liv og finner ut hvor du vil?

Jeg kan si deg at du vil aldri klare å oppnå det du ikke engang prøver å oppnå.

"Han er fantastisk på alle mulige måter" men "jeg har nå tenkt å gii opp den her gutten. Jeg har det helt fint med å treffe andre gutter og det er ikke noe problem med det". :dontgetit:

"Det var en veldig rar situasjon". Nei, for svarte. Situasjonen var ikke rar. Den var slik den var. At den var "rar" kommer av at du kaller den det.

Hvis en gutt snakker med deg på Facebook i 6 timer, stadig går forbi deg og prøver å oppnå kontakt, samt brøler for å få oppmerksomheten din, flørter og bare snakker med deg på fest - DUH, da er han interessert. Og hva er det som gjør deg blind for dette? Bakover-rasjonaliseringer som "kanskje han gjør det med mange av sine venninner" og "han er alltid hjemme så jeg regner med at han har noe på gang med noen andre" og "han liker meg ikke fordi han la seg midt på natta i stedet for å snakke med meg" og "han har allerede ei jente å stappe kuken i fordi hun alltid "liker" alle Facebook-statusene hans" og "han liker meg ikke fordi han av og til svarer kort på Facebook-chatten". Alle disse tankene gjør du deg. Hvorfor? Fordi du er pisseredd for å muligens måtte innse at ikke 100% av Jordens penisbærende befolkning digger deg.

Det som er greia er at jeg ikke vil bli såret.

Blærh, bull.

VÅKN OPP JENTE, DU ER 24 ÅR! Livet har du bare en gang.

Jeg måtte le litt da jeg leste den her. Jeg høres virkelig ut som en overfladisk bitch noe som jeg virkelig ikke er.. Vet du hva jeg villle bare si takk til deg :) du hjalp meg med en god del nå.. hehe.. om du tror de eller ikke så var du til stor hjelp! Jeg skal nok snakke med han om det her, trenger bare den rette tid og sted.. Ja vanskelig å tro jeg er 24 haha..Liker at du var litt streng med den her posten :)

Takk igjen til alle som svarte :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...