Blablablabla Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Installerte nylig Vista på min tilårskomne HP Compaq nx6325, som i utgangspunktet hadde XP. Nå vil ikke maskinen starte opp fra hvilemodus lenger. Den slår seg på, men skjermen er helt svart, og maskinen reagerer ikke på noen knapper bortsett fra å slå den rett av og starte på nytt. Kan nevne at pc'n er merket med "Windows Vista Capable", så det skal ikke være noe problem å kjøre Vista på den. Har installert alle oppdateringer og Vista-drivere, men problemet vedvarer fortsatt. Noen forslag til løsninger? Lenke til kommentar
pctil5000 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Har nett samme problem på min Dell XPS M1530 Lenke til kommentar
Blablablabla Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Fant på en måte løsningen. Endret litt i innstillingene, slik at det ikke kreves passord når maskinen slås på fra hvilemodus. Ble i orden etter dette, så må være noe fusk med innlogging. Har ikke passord på maskinen uansett, så gjør ikke meg noe egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå