HerrGhost Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hei. Har lyst på ny telefon og vurderer enten Satio eller Aino, men sliter med å velge en av de. Noen som har en av disse med for eller mot? Lenke til kommentar
andhaj Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Har ingen av dem, men kan godt prøve å hjelpe likevel Aino har kun touch i musikkspilleren og kameraet. Jeg synes at Aino har litt knotete knapper når man skal trykke. De gangene jeg har prøvd den, har jeg ofte kommet borti feil knapp osv... Satio har 12 megapixler (Ikke at det har så veldig veldig mye å si...) Satio har større skjerm. Hadde nok anbefalt Satio, selvom Aino sikkert er en bra telefon! Men du sier jo litt lite om hva slags bruk... Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Ja, sorry Er jo veldig glad i å ta bilder og sånn, så der er jo satio ganske grei. Musikk og sånn teller ikke så mye, bruker bare ipod uansett. Er vel å ringe, meldinger, kamera, og sånn som er det viktigste. Lenke til kommentar
andhaj Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Med bakgrunn til det du skrev, tenker jeg Satio er best for deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå