1949 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Det er idioti å bare basere seg rent på kg. Hvis du er litt smart sjekker du heller kroppsfettprosenten din, og styrer deg etter den. Lenke til kommentar
War Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Slim-Guide Kr : 229,- Lenke til kommentar
littlemeh Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg er ingen idiot. Jeg har målt fettprosenten min før, men det gjør jeg ikke hver uke... Lenke til kommentar
War Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Gjør du det hver uke så kan du regne deg frem til vekttap/økning og se om det er fett eller ikke. Det er iallefall et must for oss i fitness hvor man øker i vekt eller reduserer vekten uke til uke hele året. Lenke til kommentar
hean Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Det er idioti å bare basere seg rent på kg. Hvis du er litt smart sjekker du heller kroppsfettprosenten din, og styrer deg etter den. Er vel enda mer idioti å kun basere seg på fettprosent. Lenke til kommentar
War Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Nei, veier man 60kg med 15 i fettprosent og man veier 64kg uke etterpå med 15 i fettprosent så vet man iallefall at man ikke har gått opp 4 kg i fett. Hva vekten er betyr ingenting, når den endrer seg betyr det alt om det er masse eller fett som forsvinner/kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå