µT. Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Heisann, Jeg har et veldig enkelt spørsmål. Finnes Ugg's Bradford Perf White i Norge? Altså enten på nettet eller i butikk? Håper noen har svaret. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg håper for din skyld at de ikke finnes i Norge. Hold deg unna de skoene du :* Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) De butikkene i Norge som fører Ugg kan helt sikkert bestille de inn til deg dersom du ønsker det. Edit; Så på profilen din at du bor i Bergen. Retro og Scabal i Bergen fører hvertfall Ugg, du kan jo stikke innom de. Endret 9. desember 2009 av The_Darkness Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg håper for din skyld at de ikke finnes i Norge.Hold deg unna de skoene du :* Hva er denne posten godt for? Han spurte ikke om andres mening gjorde han vel? Trådstarter: Hvor i Norge bor du? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg bor i Bergen. Som The_Darkness nevner, så tar jeg meg en titt på Retro og Scabal @Snaffle: Noe grunn for at jeg skal holde meg unna? Hvis nei, så anbefaler jeg deg å kutte ut slike kommentarer i fremtiden. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Ja, det er en grunn til at du skal holde deg unna. Det er latterlig harry, stygt, fjortis osvosvosv. Og når det er på gutter blir det 100 ganger verre. Til alle dere som mener dette ikke har noe med tråden å gjøre, han spurte... Lenke til kommentar
µT. Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Hehe, harry? Kommer vel an på øyet som ser. Jeg har ikke sett mange fjortiser i loafers, siden de gjerne går med Vans, DC osv. Hvor er du fra forresten? Og hvilke sko vil du anbefale? (jeg er nygjerrig på smaken din) Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Skoene du postet er harry, ja, ser dem lett for meg på en VGS-elev fra østkanten med stonewashed baggy jeans med strikk rundt ankelen, ankelsokker man ser og en altfor stor boblejakke fra Helly Hansen. Jeg har til gode å se noen pene hvite loafers, og alle sømmene etc gjorde det bare verre... On-topic: Retro og Scabal er i følge hjemmesiden til Ugg de eneste i Bergen som fører Ugg, så ta deg en titt der, du. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg hadde kjøpt et par loafers som ikke ser ut som noe en sykepleier ville brukt på jobben. Jeg er fra Asker, men jeg ser ikke helt hva det har med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Bappi Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg hadde kjøpt et par loafers som ikke ser ut som noe en sykepleier ville brukt på jobben. Jeg er fra Asker, men jeg ser ikke helt hva det har med saken å gjøre? ikke annet enn at du er jævlig flink til å rakke ned på andres stil og smak, og kommer aldri med egne forslag på hva du selv liker. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Av det jeg har lest av fkm sine poster rakker han ikke ned på andre sin smak eller stil. Eneste han gjør er å si om han synes det er pent eller stygt. Jeg har også sett mange gode forslag fra fkm om klær sko etc. Så at han aldri kommer med egne forslag er feil. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hva er denne posten godt for? Jeg prøvde å få trådstarter til å unngå å kjøpe et par stygge sko. Noe grunn for at jeg skal holde meg unna? Hvis nei, så anbefaler jeg deg å kutte ut slike kommentarer i fremtiden. Ja, skoene er jo latterlig harry. Fæle sko. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hva er denne posten godt for? Jeg prøvde å få trådstarter til å unngå å kjøpe et par stygge sko. Noe grunn for at jeg skal holde meg unna? Hvis nei, så anbefaler jeg deg å kutte ut slike kommentarer i fremtiden. Ja, skoene er jo latterlig harry. Fæle sko. Ta en titt her. Skal denne kategorien bli bedre må folk slutte å rakke ned på andre når de kommer med sånn spørsmål med mindre de spør om det. Kan ikke huske at du ble utnevnt til motepoliti. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Okay. Smaken er som baken. Da ber jeg folk som rakker ned på disse skoene om å poste link til finere loafers. Det skal være hverdagssko, og ikke "pensko". De må ikke være hvite. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg kjøpte i hvert fall noen fra Calvin Klein for ca et halvt år siden, og de er jeg veldig fornøyd med. Link Lenke til kommentar
µT. Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Ser ikke dum ut de. Liker ikke fargen, men men. Vet du hvor man kan få tak i noe lignende? Helst butikk og ikke nettbutikk, siden jeg vil ha dem i julen. Takker på forhånd. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Vel, du får vel tak i det i så og si alle forretninger som selger penklær til herre på sommeren, men på denne tiden av året blir det nok litt verre. Kan hende noen har noe på lager, ikke vet jeg... Er jo ikke akkurat vintersko. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Ja det var det da. Jeg går som oftest med sommersko året rundt siden det ikke akkurat er så ofte det er snø i Bergen, og jeg holder meg på asfalten. Men men, ser nok ut til at det blir mye leting i år også, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå