Gå til innhold

Ugg Men's Bradford Perf | Finnes de i Norge?


µT.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skoene du postet er harry, ja, ser dem lett for meg på en VGS-elev fra østkanten med stonewashed baggy jeans med strikk rundt ankelen, ankelsokker man ser og en altfor stor boblejakke fra Helly Hansen. Jeg har til gode å se noen pene hvite loafers, og alle sømmene etc gjorde det bare verre...

 

On-topic: Retro og Scabal er i følge hjemmesiden til Ugg de eneste i Bergen som fører Ugg, så ta deg en titt der, du.

Lenke til kommentar
Jeg hadde kjøpt et par loafers som ikke ser ut som noe en sykepleier ville brukt på jobben. Jeg er fra Asker, men jeg ser ikke helt hva det har med saken å gjøre?

 

ikke annet enn at du er jævlig flink til å rakke ned på andres stil og smak, og kommer aldri med egne forslag på hva du selv liker.

Lenke til kommentar
Hva er denne posten godt for?

Jeg prøvde å få trådstarter til å unngå å kjøpe et par stygge sko.

Noe grunn for at jeg skal holde meg unna? ;) Hvis nei, så anbefaler jeg deg å kutte ut slike kommentarer i fremtiden.

Ja, skoene er jo latterlig harry. Fæle sko.

 

Ta en titt her. Skal denne kategorien bli bedre må folk slutte å rakke ned på andre når de kommer med sånn spørsmål med mindre de spør om det. Kan ikke huske at du ble utnevnt til motepoliti. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...