Latias Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Tidligere Menchester United spillere, faktisk. Tar jeg feil hvis jeg tror at denne tråden kommer til å bli Ronaldo-preget? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Usannsynlig vanskelig det skulle være å skjønne dette da. En tråd et tema. Har man muligheter til å gå i en annen tråd som omhandler mer generelle tema så gjør det. Det er hverken mer stress eller noe som tilsier at dette skulle være vanskelig. Hva med at alle som er innom tråden skriver 2 (som du sier er så lite) innlegg hver om Ronaldo, Beckham eller kem hoen. Da ville det blitt 90 innlegg som ikke har noe med kampen å gjør. Og da har eg kun tatt med de som skreiv i tråden, og ikke de som leste. Skulle de også gjort det samme så ville det blitt veldig vanskelig å ignorere innleggene. Dette med Ronaldo er så innmari klart at hører til andre plasser. Så da burde det være enkelt. Skal ikke skryte på meg at eg holder meg på topicen, men så syter eg ikke og klager hvis det blir gjort noe med det heller. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hva med at alle som er innom tråden skriver 2 (som du sier er så lite) innlegg hver om Ronaldo, Beckham eller kem hoen. Hvis om atte dersom atte. Nå prøver du bare å lage deg et poeng ut av noe som hverken har skjedd, eller kommer til å skje. Men vi lar denne diskusjonen ligge. Siden det tydeligvis er så stor motstand mot innlegg av den typen lar jeg det være, som jeg allerede har sagt. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Bare legge til at jeg ikke ser problemet med at man skriver Ronaldo har scoret i en kamptråd for Man Utd. Det blir som å si at vi burde kjøpt Dzeko i en kamptråd for meg. OT, likevel helt greit siden kamptråder stort sett ikke leses etter kampen, men oppdateres etterhvert som brukerne følger kampen. Mulig jeg tar feil. Mulig noen av dere leser gjennom kamptråden etter kampen for å se om dere har gått glipp av noe viktig underveis. Selv da ser jeg ikke problemet. Det bør være rimelig enkelt å skumme gjennom en setning om at Ronaldo har scoret i et innlegg uten at man får hakk i platen. Tilbake til topic. Jeg lurer mer på hvor det ble av dem som skulle bli stor men som forsvant i det stille. Hvor er Thornley? Hvor ble det av Chadwick? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Tilbake til topic. Jeg lurer mer på hvor det ble av dem som skulle bli stor men som forsvant i det stille. Hvor er Thornley? Hvor ble det av Chadwick? I følge Wiki spiller han for Milton Keynes Dons nå. Gikk henholdsvis til West Ham, Stoke, Norwich og Milton Keynes Dons. Så man kan vel trygt si at karrieren ikke ble som en del trodde. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Hva med at alle som er innom tråden skriver 2 (som du sier er så lite) innlegg hver om Ronaldo, Beckham eller kem hoen. Hvis om atte dersom atte. Nå prøver du bare å lage deg et poeng ut av noe som hverken har skjedd, eller kommer til å skje. Men vi lar denne diskusjonen ligge. Siden det tydeligvis er så stor motstand mot innlegg av den typen lar jeg det være, som jeg allerede har sagt. Klokka er nesten halv fem om natta/morgenen, take your pick, så jeg har lyst til å ta denne diskusjonen nå. Hvis alle hadde tenkt som deg "Det er jo bare to små innlegg av meg" når det gjaldt f.eks. forsøpling "Det er jo bare et lite papir i en stor, stor verden" så hadde det verden hatt søppel over alt, og det er det innlegg som ikke passer inn i riktig tråd er, søppel. Når du ser et lite papir på bakken irriterer det deg, kanskje ikke så veldig mye, men når det flyter over av søppel på bakken så er du ikke så glad og fornøyd lenger. On-topic: Vet noen hvor lenge det er til Phil Neville kommer tilbake fra skaden sin? Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Ben Thornley og Lee Sharpe! Hvor ble det av dere? Ben Thornley og David May spilte begge noen år tilbake sammen i en klubb som het Bacup Borough. Bacup Borough har tydeligvis en fetish for avdankede United spillere. Desember i fjor prøvde nemlig samme klubb å hente Andrew Cole. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Klokka er nesten halv fem om natta/morgenen, take your pick, så jeg har lyst til å ta denne diskusjonen nå. Hvis alle hadde tenkt som deg "Det er jo bare to små innlegg av meg" når det gjaldt f.eks. forsøpling "Det er jo bare et lite papir i en stor, stor verden" så hadde det verden hatt søppel over alt, og det er det innlegg som ikke passer inn i riktig tråd er, søppel. Når du ser et lite papir på bakken irriterer det deg, kanskje ikke så veldig mye, men når det flyter over av søppel på bakken så er du ikke så glad og fornøyd lenger. For det første: Jeg har sagt to ganger allerede at jeg ikke skal fortsette med det, så hva er det du egentlig vil? For det andre: Det er ikke alle som er enig i at noen få off-topic innlegg er skadelig for forumet. Som jeg har sagt tidligere, det er naturlig at diskusjonen tilnærmer seg andre temaer, det er sunt for diskusjonen og det kan gi et annet perspektiv. Om det gjøres med måte og man ikke overdriver selvsagt. Eksempel: Se på spillertråden til Obertan, der har diskusjonen vridd seg ut på hvilke franske spillere som var et kupp for Man Utd. Er det on-topic? Nei. Er det akseptert? Ja. For det tredje: Siden du tydeligvis ikke leser det jeg skriver så prøver jeg igjen. Jeg hadde derimot skjønt reaksjonen deres om jeg hadde skrevet oppdateringer om alt som skjedde i den aktuelle kampenAltså, om jeg hadde praktisk talt spammet ned kamptråden om alt som skjedde i diverse kamper, så hadde jeg skjønt reaksjonen deres. For det fjerde: Logikken din med "Hvis alle hadde gjort eller tenkt ditt eller datt" er totalt urealistisk, det forundrer meg at en tilsynelatende oppegående fyr som deg velger å bruke det som et slags argument. For å ta et eksempel på hvor tåpelig det er: Hvis alle hadde tenkt som deg hadde man aldri blitt ferdig med en diskusjon. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Nei, det er en diskusjon om Obertan er et kupp. Så sammenlignes han med de som virkelig har vært et kupp i United for å motbevise den påstanden, da det er alt for tidlig å slå fast han som et kupp. Det burde være enkelt å forstå mener eg. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Nei, det er en diskusjon om Obertan er et kupp. Nja. Det var en diskusjon om Obertan var et kupp. Så gikk man inn på hva definisjonen på hva et kupp egentlig er, noe som er off-topic hvis man skal være litt pirkete, men likevel er helt greit. Noe som underbygger påstanden min. Jeg regner med at man går tilbake til trådens opprinnelige tema nå som det ser ut som at man er enig i definisjonen av kupp. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Følte eg spikret den diskusjonen med Sunny ja Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Følte eg spikret den diskusjonen med Sunny ja Ja, du var rimelig spot on på den Endret 12. desember 2009 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Saha gjør det bra i Everton. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Enda bedre om han putter en til. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Saha gjør det bra i Everton. Ja, egentlig unner jeg han det etter alle skadeproblemene i United. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Bytta han ut med Defoe på Fantasy laget i går. Bittert. Morro å se at han gjør det bra, har alltid hatt sansen for spillestilen hans. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Noen som husker Ronnie Wallwork? Mannen som var 7 sesonger i United. Var ikke klar over at han ble årets spiller i West Bromwich i 2004–05. Bare 3 år etterpå var han klubbløs, og har vært klubbløs siden. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Noen som husker Ronnie Wallwork? Mannen som var 7 sesonger i United. Var ikke klar over at han ble årets spiller i West Bromwich i 2004–05. Bare 3 år etterpå var han klubbløs, og har vært klubbløs siden. Han husker jeg takket være FM07 der han var evig god på det engelske landslaget mitt som defensiv midtbanespiller! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Ronaldo er ute og brekker neser. Tidligere i sesongen sparket han ned en spiller også. Hold øyet oppe for han, farlig kar. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 På tide at Limbeck eller noen andre retter på tittelen til tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå