andri2 Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Hvor er det tryggest,best og billigst og kjøpe pc deler på nettet? Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hvor er det tryggest,best og billigst og kjøpe pc deler på nettet? Jeg synes at amentio er best Lenke til kommentar
andri2 Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Hei ville bare si at du ikke bør handle på komplett. + Bra service - Dyrt! Dyrt! Dyrt! Frakten er også dyr vis du skal kjøpe pc. Amentio er den rette butikken der koster frakt maks 200! Og jeg tror opsettet ditt passer godt sammen hvorfor er komplett så dyrt? Lenke til kommentar
Addyb0y Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Tryggest: En netbutikk som også har en fysisk butikk man kan klage til. Billigst: En nettbutikk som ikke har en fysisk butikk man kan klage til. Best: Jeg mener at det er en nettbutikk som har en fysisk butikk man kan klage til. Og det koster ikke så mye mer. Lenke til kommentar
andri2 Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...03-BAB22F6711C9 noen-som-vet-om-alle-komponentene-fungerer-sammen? og-om-det-er-deler-jeg-burde-bytte-ut-for-forbedring(kanikkegåoppipris) HAR-FORRESTEN-INGEN-SPACE-KNAPP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå