Gå til innhold

Spørsmål etter NY installasjon av XP

Anbefalte innlegg

Jeg skal forsøke å forklare dette så godt som mulig:

Det hele begynte med at min maskin begynte å arbeide vanvittig tregt og programmer gikk utrolig sakte. Jeg fant derfor ut at jeg skulle legge inn XP på ny. Valgte (full) installasjon og tenkte derfor alle filer og programmer på C: volumet ville fjernes. Det som i stedet skjedde var at XP ble installert på X: volumet og jeg satt da med to identiske operativsystemer. Derfor formaterte jeg C: volumet manuelt og la inn XP på ny i C: partisjonen. Det som nå er tilfellet er at jeg enda har Windows mappene på X: volumet, men jeg regner ikke med at denne er i bruk av noen grunn for det går ikke an å starte dette OS i oppstarten eller velge det som oppstartssystem.

Da er mitt spørsmål; kan jeg fritt slette Windows-mappen, programfilmappen og dokumentmappen som WinXP har oppdrettet manuelt fra X: volumet uten at noen skade skjer. Jeg vil nemlig ikke formatere X: volumet fordi det inneholder 40GB med mediefiler som jeg helst vil unngå å få fjernet. Vil OS fra X: volumet ha satt noen spor i C: volumet nå etter at C: er formatert?

Håper dette var sånn noenlunde forståelig...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...