EB_Veyron Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Er noe tull med diskusjon.no skinnet nå, andre som har det samme problemet? Alle kategorier ramses opp nedover så kommer tråder under der igjen. Lenke til kommentar
Tapetfjes Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Er noe tull med diskusjon.no skinnet nå, andre som har det samme problemet? Alle kategorier ramses opp nedover så kommer tråder under der igjen. Skjer akkurat det samme med meg Tror det er et problem som oppstår av og til... Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Selv bruker jeg HW.no dynamisk og har ingen problemer, men da jeg testet ut den vinter greien.. da klikket alt.. Jeg måtte slette all historikk og gå inn gjennom gjesteposting for å skifte skin og kunne bruke forumet igjen.. Jeg vet ikke om det funkre nå.. Tørr ikke prøve Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Samme her og. Ting ble litt tungvint ja. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Det ser ut som om problemet ligger på serveren til static.diskusjon.no hvor en viktig CSS-fil (stildefinisjon) er lagret. Uten denne, vet ikke nettleseren hvor den skal plassere ting. Når jeg inspiserer CSS-fila i FireBug finner jeg bare HTML-kode om at jeg ikke har nødvendig tilgang til å få laste ned fila fra serveren. Edit: Ser ut som om det fungerer nå, i alle fall hos meg. Edit 2: Der forsvant CSS-fila igjen. Endret 8. desember 2009 av Skagen Lenke til kommentar
ventle Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 kommer og går litt her også. Etter litt refreshing ser det ut til at alt unntatt mine innlegg fungerer som det skal, men Mine Innlegg er altså helt på trynet enda... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Det ser ut som om problemet ligger på serveren til static.diskusjon.no hvor en viktig CSS-fil (stildefinisjon) er lagret. Uten denne, vet ikke nettleseren hvor den skal plassere ting. Når jeg inspiserer CSS-fila i FireBug finner jeg bare HTML-kode om at jeg ikke har nødvendig tilgang til å få laste ned fila fra serveren. Mye problemer med den serveren tydeligvis. På tide den blir fikset en gang for alle synes jeg. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Problemet kunne vært unngått om man samlet alle CSS- og JS-filer på en og samme server, som resten av forumet bruker. Da er man ikke avhengig av en annen server for at layout og funksjonalitet fungerer. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Jess, nå er det sånn igjen. Håper dette er noe som ordnes etter at det nye boardet kommer. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Vinter skinen er vist nok fikset, btw.. Edit: DAM! Nå fucket HW.no dynamisk seg også.. Denne har jo vært helt fin hele tiden Edit2: Nvm. feilen var vist på min side.. Endret 12. desember 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Funker igjen nå. Veldig midlertidig. Ang. vinter skinnet, det er forferdelig å bruke på generell basis... Lenke til kommentar
007CD Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Vell, problemene er tilbake igjen ja... Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Har et problem med den svarte skinnet som heter IPB Pro Sort. Ikoner når man skrive reply i tråder blir borte, ikoner som insert image, link etc. De som er rundt tekstboksen. Skifter jeg til en annen skin som Ip Board 2.2.0 så ser jeg alt og alt funker fint... hadde vært utrolig kjekt om dere kan fikse den, elsker det skinnet. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 har fortsatt dette problemet Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Alle ikoner og bilder vises fint hos meg, selv etter jeg har oppdatert bilde-cachen for Diskusjon.no i nettleseren min. Hvilken nettleser bruker du? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 alle forslagene jeg har postet her: http://diskusjon.uservoice.com/pages/16143-diskusjon-no Har blitt gjennomført, er under arbeid eller er planlagt. Det er det beste stedet å poste om man vil ha ting gjort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg