Gå til innhold

Tull med diskusjon.no skin?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv bruker jeg HW.no dynamisk og har ingen problemer, men da jeg testet ut den vinter greien.. da klikket alt.. Jeg måtte slette all historikk og gå inn gjennom gjesteposting for å skifte skin og kunne bruke forumet igjen.. Jeg vet ikke om det funkre nå.. Tørr ikke prøve :p

Lenke til kommentar

Det ser ut som om problemet ligger på serveren til static.diskusjon.no hvor en viktig CSS-fil (stildefinisjon) er lagret. Uten denne, vet ikke nettleseren hvor den skal plassere ting. Når jeg inspiserer CSS-fila i FireBug finner jeg bare HTML-kode om at jeg ikke har nødvendig tilgang til å få laste ned fila fra serveren.

Edit: Ser ut som om det fungerer nå, i alle fall hos meg.

Edit 2: Der forsvant CSS-fila igjen.

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
Det ser ut som om problemet ligger på serveren til static.diskusjon.no hvor en viktig CSS-fil (stildefinisjon) er lagret. Uten denne, vet ikke nettleseren hvor den skal plassere ting. Når jeg inspiserer CSS-fila i FireBug finner jeg bare HTML-kode om at jeg ikke har nødvendig tilgang til å få laste ned fila fra serveren.

Mye problemer med den serveren tydeligvis. På tide den blir fikset en gang for alle synes jeg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har et problem med den svarte skinnet som heter IPB Pro Sort. Ikoner når man skrive reply i tråder blir borte, ikoner som insert image, link etc. De som er rundt tekstboksen. Skifter jeg til en annen skin som Ip Board 2.2.0 så ser jeg alt og alt funker fint...

hadde vært utrolig kjekt om dere kan fikse den, elsker det skinnet. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Opprett ny...